IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Клиентите на Lexus са най-доволни от колите си

Японската марка е начело в нова класация за Щатите

Клиентите на Lexus са най-доволни от колите си

Ново изследване на американския индекс за удовлетвореност на клиентите (ACSI) показва, че съвременните потребители са все по-малко доволни от своите автомобили. Според експертите, нивото на удовлетвореност е снизено с 3,7% в сравнение с миналата година - до 79 точки по 100-баловата система.

Този спад засяга 21 от общо 27 производители, чиято продукция е участвала в изследването. Повечето собственици на автомобили все по-често се оплакват от влошаване на качеството и от повишаване на стойността на самите коли и на обслужването им.

На първо място в класация са автомобилите на Lexus, който събира 84 т. и изпреварва само с една Mercedes. Битката за третата позиция в класацията е най-оспорвана, като там са се настанили 7 марки с еднакъв брой точки - по 82. Това са Audi, BMW, Honda, Infiniti, Lincoln, Subaru и Volvo. 

класация

В най-лоша позиция се оказва Fiat Chrysler Automobiles, който притежава 2 марки на дъното на класацията. Dodge получава 74 т., а Chrysler 71. Най-голям скок напред записва Infiniti, която сега е с 82 т., а през миналата година е имала 78. Mercedes (+1) и Chevrolet (+1) също вървят нагоре, докато по 6 т. губят Nissan и Volkswagen, а Jeep е назад с 5%.

Според експертите, спадът на удовлетвореността на клиентите се дължи най-вече на повишаването на цените. През тази година средната стойност на продадени нови коли в САЩ достига рекордните 37 000 долара. Освен това, купувачите имат претенции към технологии в техните коли и към разхода на гориво. Последното е напълно закономерно, защото на местния пазар отново най-много се търсят SUV-моделите и пикапите.

Снимки: Autoweek

 

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY ( преди 2 години )
    Странното в дадения обичаен случай обаче е, че ЗАЩО требе некоя супер-известна ЗВЕЗДА да се изхвърли в масс-медиите, че любимата и предпочитана негова/нейна марка е именно ДЖЕНЕЗИСът, за да включи и зацепи местния наш БГ-консюматор, че там е скрита Светата ИСТИНА за съвременния ЯКО МОБИЛен скитащ по пътищата на Родината /и не само!/ младежки надъхан драйвър. Нема нищо по-елементарно от този така познат до болка ТРИК, прилаган от масово известните манюФАКтурки на ЗападА...
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY ( преди 2 години )
    Успоредно с ЛеХъса + ТоЙОТката споко можеха да сложат и ШОКово действащия на Джърманските премиум-марки любим "наш" бренд-ню сензейшън G-E-N-E-S-I-S, чиито клиенти + клиентки, канечна, са много по-малко на брой, за да дадат некво съществено отражение в тази классация, просто щото тази супер-качествена МАШИНА е едва на 4-5 годин "стара" и съответно съвсем наскоро пусната на ЩАТския пазар - в случая. Но пък от 2и21-ва почва да завладява с премерената си целенасочена ИНВАЗИЯ и EU-Зоната!!!
  • #4
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Хахаха, тук как трият коментари яко за всичко що не е Алди и ФВ...И пак казвам, в САЩ на Фиат Крайслер продажбите растат главоломно последните 10 години. Няма как техните клиенти да са най-недоволни...
  • #3
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Оффф кой ще излъжат с такива стакмистики?
  • #2
    5 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Пенсионерите - 99% от клиентите на Лескункс, и на Мосвич да ги качиш, пак ще са доволни. Колкото използват функциите на един телевизор, толкова използват и екстрите на колата си.
  • #1
    15 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Лексус и Тойота, всяка година оглавяват тази класация по удовлетвореност на клиентите. Така, че това не е новина. Обезпокоителното е, че немската света троица са я наредили плътно до първия и то при условие, че непрекъснато има скандали с тях и проблеми с качеството и надеждността от всякакво естество. До сега ги нямаше в челната 5-ца, а изведнъж се нареждат на челните места след лидера и трите един след друг. Как стават тези неща,можем само да се досещаме.Пък и типично за немците да го правят