Bugatti няма да последва Ferrari по пътя на създаване на индивидуални модели, поръчани от богати колекционери или важни клиенти на компанията. В Монтерей Bugatti показа изцяло разпродадения Centodieci, който отдава почит и на EB110, но се оказа, че колата е създадена за колекционери, но не и по тяхна поръчка. Това уточни Пиер Ромелфангер, който отговаря за специалните проекти в компанията.
Той и екипът му обикалят най-важните автомобилни събития в света, за да се срещнат с най-важните клиенти на Bugatti и да съберат информация от тях за колите, които притежават или пък искат да си купят. Тези разговори служат за вдъхновение при създаването на нови модели, но Ромелфангер направи уточнението, че той и екипът му са тези, които взимат крайното решение за създаването на един или друг модел или по-скоро нова версия на съществуващ автомобил. Най-общо казано, не изпълняват поръчки, но се вслушват внимателно в желанията на клиентите.
На същото мнение се оказа и главният дизайнер на марката Ахим Аншайдт, който поясни пред списание Autocar, че с оглед структурата на компанията много трудно би могло да се изпълни каквато и да е индивидуална поръчка.
А и специалните проекти на компанията са достатъчно интересни и скъпи, че да се търси още индивидуалност, допълни Аншайдт. Клиентите на Bugatti са сред най-лоялните в света на автомобилите – те поръчват автомобил за милиони без да са го карали, чакат го 2 години, след което го получават с почти неизчерпаем списък с екстри и индивидуални решения.
Пример за това е Divo и неговите 40 бройки, като списъкът на чакащите е пълен с милионери, които нямат търпение да научат, че някои от щастливците над чертата се е отказал от поръчката си, за да заемат мястото му.