fallback

Porsche разкри приборния панел на Taycan

Електрическият автомобил измина 3425 километра за 24 часа

Предвид дългоочакваната премиера на Porsche Taycan на 4 септември, германският производител вече подгрява интереса към първия си електрически автомобил. Сега компанията публикува част от приборния панел на модела и стана ясно, че Taycan ще бъде първият в света сериен автомобил, който напълно ще интегрира Apple Music в своята информационно-развлекателна система.

Уточнява се, че собствениците на модела ще имат достъп до над 50 милиона песни, без да се разсейват от досадни реклами. В допълнение, Porsche и Apple ще им предоставят хиляди ексклузивни плейлисти, както и 3-годишен автомобилен интернет (с външна антена и пакет за роуминг) и до 6 месеца безплатна Apple Music.

Таблото на колата, поне в горната част, има общо дизайна на 992, а воланът на практика е пренесен от последното поколение на 911. Напълно дигиталният клъстер инструменти включва пет режима на движение: Normal, Sport, Sport +, Individual и Range.

За Porsche Taycan се знае доста. Основните параметри (над 600 конски сили и 500 км с едно зареждане) вече бяха обявени. Външността на автомобила е разкрита почти напълно. Въпреки това германците успяха да изненадат с още едно нещо: на наскоро реконструираната кръгла писта "Нардо" в Италия предсерийният Taycan измина 3425 км за 24 ч.

За бързото зареждане на батериите бяха използвани 800-волтовите зарядни станции с постоянен ток на Porsche Engineering Group, идентични с тези, които се използват в съвместното предприятие Ionity, новият европейски оператор на мрежата за зареждане. Тази компания смята да изгради стотици такива бързи станции по основните магистрали на Европа с интервал от 120 км.

При Ionity максималната мощност на станциите, отдавана в батериите на автомобила, достига 350 кВт. За съкращаване времето за зареждане помогна и интелигентната система за охлаждане и подгряване на компонентите с високо напрежение, която следеше за това при приближаване към станцията тяхната температурата да е оптимална за бързо зареждане.

Скоростта по време на теста беше 195 - 215 км/ ч, направени бяха само кратки спирки за презареждане и смяна на пилота. Като се вземе предвид това, в крайна сметка средната скорост на електрическия автомобил бе почти 143 км/ч.

От Porsche казаха също, че Taycan е способен на множество бързи ускорения поред без забележим спад в динамиката. Това бе потвърдено наскоро по време на друг тест, когато седанът ускори 26 пъти поред от място до 200 км/ч. Разликата между най-добрите и най-лошите времена не надвиши 0,8 сек, а средната стойност бе по-малка от 10 сек.

Производителят посочи и други важни параметъра на Taycan: неговата максимална скорост "надвишава 250 км/ч", а от място до 100 км/ч електрическият автомобили ускорява "по-бързо от 3,5 сек". Тези цифри със сигурност се отнасят до топ модификацията, а според вътрешни хора, такива в моделната гама ще има няколко.

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    тия ауспуси са много съмнителни -да не се окаже че за рекорда са използвали някой "еко+ дизел като им свърши батерията по средата на пистата
  • #8
    Гошо ( преди 4 години )
    Мале колко хейт се изсипа тука. Пичове, нито аз, нито вие ще можете да седнете зад волана на тази кола, така че карайте си голфчетата и си мълчете. Хората, които разработват Поршето са топ инженери с много познания, а тука *** и пульо ще ми разправят, че колата била не знам си ква. Автомобила е "таргетиран "за хора с пари, не е за вас. Чао..
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Защото отоплението е на кю,,мюр.
  • #6
    Белред ( преди 4 години )
    Като е електрическо, защо са му сложили тези ауспуси??
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Автомобил с турско име? Не, благодаря! Порше ме загубиха с тази своя сервилност. Правят се на модерни и демонстрират толерантност.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Уф, връщам си думите назад. Забравих, че Порше таргетира пенсионерите от едни страни които са се нагушили и ще се нахвалят на бабата с едно ново Порше.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Друго което ми прави впечатлени е деблиният маркетинг отдел който е решил, че Apple IPhone е телефонът, абе ***, току що изгубихте 50% от потребителите.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Откакто съм с head up display, не ме интересува приборният панел изобщо там не гледам, а и както са го замислили от Ауди например да има там навигация - мисля не му е мястото там. Дано с ID.3 да се отсрамят.
  • #1
    Валонеца ( преди 4 години )
    Тва че няма да види бял свят е ясно.Давайте нещо истинско.
fallback
Последни