IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Porsche разкри приборния панел на Taycan

Електрическият автомобил измина 3425 километра за 24 часа

Porsche разкри приборния панел на Taycan

Предвид дългоочакваната премиера на Porsche Taycan на 4 септември, германският производител вече подгрява интереса към първия си електрически автомобил. Сега компанията публикува част от приборния панел на модела и стана ясно, че Taycan ще бъде първият в света сериен автомобил, който напълно ще интегрира Apple Music в своята информационно-развлекателна система.

Уточнява се, че собствениците на модела ще имат достъп до над 50 милиона песни, без да се разсейват от досадни реклами. В допълнение, Porsche и Apple ще им предоставят хиляди ексклузивни плейлисти, както и 3-годишен автомобилен интернет (с външна антена и пакет за роуминг) и до 6 месеца безплатна Apple Music.

Porsche Taycan

Таблото на колата, поне в горната част, има общо дизайна на 992, а воланът на практика е пренесен от последното поколение на 911. Напълно дигиталният клъстер инструменти включва пет режима на движение: Normal, Sport, Sport +, Individual и Range.

За Porsche Taycan се знае доста. Основните параметри (над 600 конски сили и 500 км с едно зареждане) вече бяха обявени. Външността на автомобила е разкрита почти напълно. Въпреки това германците успяха да изненадат с още едно нещо: на наскоро реконструираната кръгла писта "Нардо" в Италия предсерийният Taycan измина 3425 км за 24 ч.

Porsche Taycan

За бързото зареждане на батериите бяха използвани 800-волтовите зарядни станции с постоянен ток на Porsche Engineering Group, идентични с тези, които се използват в съвместното предприятие Ionity, новият европейски оператор на мрежата за зареждане. Тази компания смята да изгради стотици такива бързи станции по основните магистрали на Европа с интервал от 120 км.

При Ionity максималната мощност на станциите, отдавана в батериите на автомобила, достига 350 кВт. За съкращаване времето за зареждане помогна и интелигентната система за охлаждане и подгряване на компонентите с високо напрежение, която следеше за това при приближаване към станцията тяхната температурата да е оптимална за бързо зареждане.

Скоростта по време на теста беше 195 - 215 км/ ч, направени бяха само кратки спирки за презареждане и смяна на пилота. Като се вземе предвид това, в крайна сметка средната скорост на електрическия автомобил бе почти 143 км/ч.

Porsche Taycan

От Porsche казаха също, че Taycan е способен на множество бързи ускорения поред без забележим спад в динамиката. Това бе потвърдено наскоро по време на друг тест, когато седанът ускори 26 пъти поред от място до 200 км/ч. Разликата между най-добрите и най-лошите времена не надвиши 0,8 сек, а средната стойност бе по-малка от 10 сек.

Производителят посочи и други важни параметъра на Taycan: неговата максимална скорост "надвишава 250 км/ч", а от място до 100 км/ч електрическият автомобили ускорява "по-бързо от 3,5 сек". Тези цифри със сигурност се отнасят до топ модификацията, а според вътрешни хора, такива в моделната гама ще има няколко.

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    тия ауспуси са много съмнителни -да не се окаже че за рекорда са използвали някой "еко+ дизел като им свърши батерията по средата на пистата
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Гошо ( преди 3 месеца )
    Мале колко хейт се изсипа тука. Пичове, нито аз, нито вие ще можете да седнете зад волана на тази кола, така че карайте си голфчетата и си мълчете. Хората, които разработват Поршето са топ инженери с много познания, а тука сульо и пульо ще ми разправят, че колата била не знам си ква. Автомобила е "таргетиран "за хора с пари, не е за вас. Чао..
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Защото отоплението е на кю,,мюр.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Белред ( преди 3 месеца )
    Като е електрическо, защо са му сложили тези ауспуси??
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Автомобил с турско име? Не, благодаря! Порше ме загубиха с тази своя сервилност. Правят се на модерни и демонстрират толерантност.
  • #4
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Уф, връщам си думите назад. Забравих, че Порше таргетира пенсионерите от едни страни които са се нагушили и ще се нахвалят на бабата с едно ново Порше.
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Друго което ми прави впечатлени е деблиният маркетинг отдел който е решил, че Apple IPhone е телефонът, абе тъпаци, току що изгубихте 50% от потребителите.
  • #2
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Откакто съм с head up display, не ме интересува приборният панел изобщо там не гледам, а и както са го замислили от Ауди например да има там навигация - мисля не му е мястото там. Дано с ID.3 да се отсрамят.
  • #1
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Валонеца ( преди 3 месеца )
    Тва че няма да види бял свят е ясно.Давайте нещо истинско.