Прочутите американски масълкари се купуват предимно от хора на над средната възраст, въпреки че местните производителите се опитват да ги направят възможно най-млади, показва проучване в страната.
Най-млади са клиентите на Dodge Challenger - средната възраст на купувача на този масълкар е 51 години. И изненадващото не е това, а фактът, че собствениците на този модел са под средната възраст на американския купувач на нов автомобил, която е 53 години, както показва проучване на Федералния резерв от началото на годината.
При Dodge Challenger ситуацията като цяло е странна: въпреки факта, че това е най-старият масълкар от голямата тройка, клиентите му са най-млади. Всъщност, Ford Mustang и Chevrolet Camaro отдавна са загубили статута на истински масълкар. Салоните им са по-тесни, под капака има двигатели с турбо, а окачването - по-твърдо.
На този фон Challenger изглежда като подпухнало обемисто животно от миналия век. Той има наистина голям багажник и доста удобен заден ред седалки. Това го прави много по-комфортен за ежедневна употреба, което означава, че е по-вероятно да се превърне в единствената кола в семейството.
Camaro и Mustang по-често заемат мястото на втори или трети автомобил в американското семейство. Другата особеност на Challenger е задвижването на четирите колела. Тази опция доста се харесва на потребителите в сравнение с конкурентите му.