IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

GM и Volkswagen казват "сбогом" на хибридите

Двата концерна се ориентират към електромобилите

GM и Volkswagen казват

Концерните General Motors и Volkswagen, се отказват от производството на автомобили с хибридни двигатели и се насочват изцяло към електрическите превозни средства, съобщава The Wall Street Journal.

По данни на изданието, двата производителя са се обединили около мнението, че "хибридните машини, в които бензиновият двигател се използва едновременно с електромотор, са били само временно решение с цел покриване по-строгите екологични стандарти". Хибридите са изпълнили задачата си и вече могат да отидат в историята. 

През следващите 4 години GM планира за пусне на пазара 20 типа електромобили, като сред тях ще има модели на Chevrolet и Cadillac. На свой ред, Volkswagen ще инвестира огромни средства в производството на компактен всъдеход на ток, който ще излезе през 2020 г. А през 2022 г. германците ще предложат и електрически микробус.

VW T-Roc

Позовавайки се на данни на агенцията за изследвания LMC Automotive, вестникът отбелязва, че през 2018 г. едва 3% от продадени нови коли на пазара в САЩ са били с хибридни двигатели, а 1% - с електрически.

Прогнозите са, че до 2023 г. автомобилните производители от цял свят ще похарчат около 225 млрд. долара за разработка на 200 типа електромобили. Според The Wall Street Journal, все още обаче няма единно мнение за това, кога точно електромобилите ще станат основно транспортно средство.

Снимки: GM, Volkswagen

0 от 500
  • #3
    4 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Единственият смислен тип хибриди са микрохибридите, които излязоха съвсем наскоро. Срещу минимално оскъпяване получаваш електромотор на турбото и малка, евтина и лека батерия, които помагат за намаляване на разхода, когато колата харчи най-много - при рязко ускорение. Минимално оскъпяване - максимум ефект.
  • #2
    10 rate up comment 9 rate down comment
    .. ( преди 3 месеца )
    Нека някой, който има хибрид да каже как се поддържа. Имам колега с хибриден Хюдай и хич не му се радва. Разхода му е голям и първоначалната му цена е висока. На мен сметката не ми излиза. Имаш скъпата поддръжка на ДВГ + скъпите батерии за хибрида. Накрая да не се окаже, че поддържаш реално 2 коли, една електрическа и една с ДВГ...
  • #1
    18 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 3 месеца )
    до сега не вярвах че във ВАГ са тъпаци, но сега вече го вярвам , дори те сами си го признават - значи излиза че хибридите са си изиграли ролята вече, но кой точно хибрид на ВАГ е изиграл някаква роля? най бързите коли на свта са хибриди, порше ауди поставят ркорди. също са и икономични - справка тойота, която продава 60% от колите си като хибриди. а някой костюмар във ВАГ говори глупости. досега най често за смях ставаше шефна ламборгини, тоя ще го задмине