fallback

Пет "проблемни" двигателя, които се предлагат на пазара

Два германски и по един американски, японски и корейски мотор влизат в списъка

В наши дни автомобилните концерни се стремят да намалят разходите на производство, но да изцедят максималните конските сили от двигателите на своите модели, като едновременно с това трябва да покрият и новите екологични стандарти. Според експерти, това води най-често до един и същ резултатът - ресурсът на автомобила се изчерпва, когато изтече гаранцията му.

Това се отнася и за най-големите производители. Изданието AutoSight разказва за 5 двигателя, които се предлагат на пазара, но имат своите проблеми, при това те не са никак безобидни. За основа са взети сервизните акции, организирани от производителите заради тези мотори, както и мненията на потребителите.

Пет проблемни двигателя на пазара (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    В Германия заведоха дело срещу VAG, първо за компресорите на климатиците, сега и за двигателите TSI и дизелите 2.0 TDI. Последният е най-лакомия маслояд. Не знам защо го няма в дългия списък с проблемни мотори на тази компания.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    на VAG всички бензинови, не само 1.8 и 2.0 са пълни с проблеми. Всичко описано важи с пълна сила и за 1.4tsi и 1.5tsi
  • #4
    Маняк ( преди 5 години )
    За G4FC на киа/хюндай, Проблема с катализатора идва от променливото газоразпределение - dual CCVT. Двойно е - на входящ и изходящ такт. Катализатора е точно (твърде близо) до изпускателите и зарада връщане на изгорели газове обратно в цилиндъра при изходящ такт попадат и керамизни частици от катализатора, които изпилават цилиндъра. За да се случи това трябва и катализатора да е некачествен.За G4FА 1.4 няма dual CCVT, а само CCVT и няма проблем :) Честито на таксиджиите, те вземат 1.4.
  • #3
    Питко ( преди 5 години )
    За хюндая питам. Как точно необходимостта от регулиране на клапаните е свързана с непраивлното поставяне на катализатора? Не искам отговор - очевидно е "lost in translation". Явно не си четете нещата преди публикуване. "Основният проблем при корейския двигател, който е с 4 цилиндъра, е необходимостта от регулиране на клапаните заради отсъствието на хидравлични компенсатори. Това е свързано и с неправилно поставяне на катализатора. "
  • #2
    Zdravko ( преди 5 години )
    Това за G4FC мотора на Хюндай или е преведено грешно, или журналиста списвал статията си няма понятие. Карах такъв известно време и на 200 000км, от които 30 000 на газ, нямаше никакви проблеми, нито признаци за такива (тримовете бяха 1%)...Лошото при моделите на Хюндай и Киа с този мотор е, че автоматика им е допотопен 4 скоростен и чак след 2009 става 5, когато трябваше да е съответно 5 и 6 скорости.
  • #1
    Бай Оня ( преди 5 години )
    За другите незнам но отворете автоскаута швейцария и потърси 1.0екобуст например фокус ...Олеле майко няма и 70-80хил и ЧАО на мотора .Такива поне 30 обяви така че тук Форд бие всички !!!!!!!
fallback
Последни