fallback

Проблем с двигател торзоми Volkswagen Group

В концерна засега не успяват да се справят с вибрациите при 1,5-литровия TSI Evo

Сериозен проблем измъчва инженерите на Volkswagen Group през последните месеци, като той е свързан с 1,5-литровия бензинов двигател TSI Evo. Собствениците на автомобили с такъв мотор се оплакват от силни вибрации, които засега няма как да бъдат отстранени, съобщава AutoExpress.

Тази неизправност се появява при повечето автомобили SEAT, Skoda, Volkswagen и Audi, като засяга само моделите с 1,5-литров TSI и механична скоростна кутия. При автомобилите с роботизирана DSG-трансмисия тя не е открита. Собствениците на проблемните машини твърдят, че при понижаване на предавката при все още незагрял мотор се усещат силно тресене.

Въпреки, че проблемът засяга една и съща комбинация от мотор и скоростна кутия, дилърите реагират различно. Някои от тях позволиха на клиентите да върнат своите автомобили, но други не дават такава възможност. На някои коли е сменена програмното оборудване, но и това не оправя нещата.

Оказва се, че още в края на миналата година от VW Group са признали за проблема, но 7 месеца по-късно той все още не е отстранен. Ръководството на концерна твърди, че тресенето се появява при малък брой автомобили, както и че продължава да търси решение. От VW съветват собствениците на тези коли да обсъдят проблема с дилъри, от които са ги купили.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #31
    До Петър Захариев ( преди 4 години )
    Не се казва VW Group а WAG Group!
  • #30
    Тодор ( преди 4 години )
    За разлика от нашите форуми, където тия коли бяха рядкост тогава и не можеше да поучиш информация, там е пълно с абсолютно всичко.Ако знаех по-рано за тоя форум, нямаше да се набия с Голф 6-цата точно с 1.4тси 160кс., ама шанс.Като цяло ако изключим фактора надеждност и безпроблемност, то определено Голф-а е много красива кола, както и цялата линия на VW. Интериорите са има топ също така. Харесват ми много, ама VW вече само докато е в гаранция и продавай преди да изтече и бягай надалече.
  • #29
    Тодор ( преди 4 години )
    Голф 7-ца хвърляше двигател заради турбото. Буквално турбото гърмеше и отиваш на основен ремонт. Тоя проблем беше в първите години на производство. Предполагам са го оправили, ама аз се оглеждах за първите екземпляри(очевидно бюджета ми е стигал до там). Имаше и още нещо, което ме отказа, ама вече не помня.Това беше 2015-2016, когато си разкарах 6-цата и обмислях GTI-ка.Имат проблем със съединителите, ама това при ръчките, аз гледах автомат.Информация черпих от VW Австралия.
  • #28
    Тодор ( преди 4 години )
    Бай Оня, къде видя да съм казал, че моторите им са еднакви или че имат нещо/много общо ?Казах, че и двата модела имат сериозни проблеми.Веднага ти казвам и какви са. :ДGTI къса верига и отиваш на основен ремонт. Отделно много проблеми с мотора, заради стабилния нагар, заради директното впръскване. Имаше още няколко доста сериозни проблема, които са си фабрични дефекти и няма как да избягаш от тях, ама не ги помня вече всичките. Това беше отдавна.
  • #27
    Бай Оня ( преди 4 години )
    Голф 6 гти няма ама няма нищо общо с Голф 7 Гти !!!На Голф 6 ГТИ стои мотор 2.0тси 2 поколение с 211кс и 280нм а на Голф 7 ГТИ стои 2.0 тси ЕА 888 3 поколение двигател с 225/245 кс и 370нм!!!!!!Не се излагай а!!!!
  • #26
    анонимен ( преди 4 години )
    Затова си карам 25 годишното Audi 1.8T и по-интересното е, че нямам никакви проблеми...
  • #25
    анонимен ( преди 4 години )
    Като чета какво се случва, сериозно се замислям. Мъдростта съветва, по-далеч от Фолксваген и производните, по-малко проблеми.
  • #24
    анонимен ( преди 4 години )
    карам Октавия и Йети, и дизел и TSI, с проблеми
  • #23
    trb ( преди 4 години )
    от април месец или 6800км имам Seat Ibiza с 1.5tsi и до сега не съм имал никакъв проблем
  • #22
    Тодор ( преди 4 години )
    ВАГ полезна информация даде. На мен ми е ясно, че новите 1.5ТСИ нямат проблемите на предшественика си 1.4тси с 160 и 170 коня, но пък и те не са баш безпроблемни.След като си продадох моя Голф 6-ца, се оглеждах за ГТИ 6-ца или 7-ца, ама се оказа, че и те са доста проблемни, поне според брачедите от VW Австралия.И тук не говоря за инцидентни случаи, а за проблеми при всички ГТИ-ки.Предполагам са ги изчистили при Голф 7.5, ама както написах, при VW всичко е за сметка на клиентите.
fallback
Последни