fallback

Моделите, които стреснаха производителите си!

При тези автомобили се наложиха спешни промени веднага след излизането им на пазара

Казват, че понякога трябва да се спънеш, за да разбереш, че не вървиш в правилната посока. Това правило работи и в света на автомобилите. Представяме ви 10 автомобила, които не бяха особено успешни и почти веднага след появата им на пазара, трябваше да бъдат променяни, при това доста сериозно от своите производители.

Снимки: Производителите

fallback
  • #6
    Собственик на citroe ( преди 5 години )
    Сега живея във Франция и карам Citroen C5 hdi 2.0 136 коня,2010г. ,но мога да кажа ,че Ксарата е класи над него!!
  • #5
    Собственик на ситрое ( преди 5 години )
    В предишният коментар става дума за Citroen Xsara 1.6 комби 2000г.
  • #4
    Собственик на Citroe ( преди 5 години )
    Вече 12 год. Притежавам този автомобил който става на 330 000 км и мога да кажа само хубави неща за него.Много лек,бърз,маневрен,лесен за подръжка,с двигател и купе на база на Пежо 306,още му се възхищавам на возията,а пък колко багаж е пренесъл,само той си знае!
  • #3
    spartan ( преди 5 години )
    alfa 159 има друг конструктивен проблем - Изградена е на платформа за лимузина с размери м/у 5 и 7ма серия на БМВ, обаче купето е като за 3ка - тежко шаси, слаби двигатели, предно предаване... Много фактори натежават над иначе великолепния дизайн на Джуджаро...
  • #2
    Серго ( преди 5 години )
    В същото време 4-Series Gran Coupe, което донякъде се препокрива с 3 GT, ще получи ново поколение.... Това няма да го каже човек седял от зад в GT и в GranCoupe За багажника няма и да споменавам. Отделно GT е по-високо ... жалко за хубавия модел
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    При Ксара фейслифта само влошава нещата. Оригиналът взима механиката на ZX само втвърдява малко возията. При фейслифта слагат едни облещени фарове и пипват малко моторите като това само ги прави малко по-трошливи, тромави и скъпи.
fallback
Последни