fallback

Европейското Subaru Levorg остана без турбомотори

Комбито вече ще се предлага само с атмосферен двигател

Японският производител Subaru започна продажбите на обновеното комби Levorg, моделна година 2020. Основната промяна при модела след фейслифта е отказа от досегашните два двигателя, които са заменини от един нов мотор.

Предишният Levorg се предлагаше на европейския пазар с два тубомотора - 1,6-литров със 170 к.с. и 250 Нм, и 2,0-литров със 300 к.с. и 400 Нм. Двата агрегата обаче отпадат от гамата на модела, като са заменени от един. Това е 2,0-литров атмосферен "боксер" от семейството FB, който развива мощност 150 к.с. и 198 Нм въртящ момент.

От Subaru съобщават, че новият агрегат отговаря на екологичния стандарт Euro 6d-Temp, който става задължителен за новите автомобили, продавани на Стария континент. Разходът на гориво, по паспортни данни, е 7,3 л/100 км, според новия цикъл на измерване WLTP. Досегашният 1,6-литров предлагаше 6,9 л/100 км, но измерени по стария стандарт NEDC.

Отказът от турбомотори е повлиял на външния вид на Levorg. Капакът с характерните "ноздри" е отстъпил място на детайл с гладка повърхност. Промени има и в интериора на комбито, който изглежда някак си по-модерен и не е изключено да не се хареса на най-верните фенове на марката. В салона се е появила мултимедийна система Gen 3.1 със 7-инчов тъч-скрийн, цифрово радио DAB+ и сервизи Apple CarPlay и Android Auto.

Останалото при модела си е същото, каквото беше преди фейслифта. Subaru Levorg отново е оборудван с вариаторна скорстна кутия Lineartronic и система за задвижване на четирите колела.

Цените на модела стартират от 30 000 евро, което е с 4% по-малко от предишната версия. В базовия вариант влизат мултимедийна система, светодиодни "завиващи" фарове, двузонов климатик, датчици за фарове и за чистачки, камера за заден ход и комплекс от електронни асистенти EyeSight.

Клиентът ще може да избира между 3 нива на оборудване, като топ-версията Exclusive струва 35 000 евро и включва кожен салон, навигационна система и панорамен покрив.

Снимки: Subaru

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Пешко продължава със "сервизите". Пешко едно (руско) си знае, едно си бае.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Коя година сме?! 2.0 150 коня. Легаси преди 15 години вадеше 165 коня и същия въртящ, макар и при 1 л нагоре разход. Но при дефорсирането нормално да падне малко. Та къде са японските напредък и иновации. Сега остава да махант и 4х4-то. И като сложим как всички са с CVT трансмисия и не остана за какво да си купиш Субару.
fallback
Последни