Лятото е най-хубавият сезон, а най-хубавият начин да му се порадвате е в кабриолет. Особено ако е някоя класика, а не Golf IV кабрио, нов внос. Има само един проблем: автомобилите от калибъра на Ferrari Daytona или Jaguar E-Type струват доста пари. За щастие обаче има достатъчно достъпни алтернативи. Американският автомобилен журналист Брет Бърк предлага пет варианта, който ще ви излязат под 20 000 лева, и ще ви дадат не само вълшебното усещане за вятър в косите, но и отличаващ ви от тълпата стил.
Петте най-достъпни класически кабриолета:
Mercury Cougar (1969-1970)
Най-прочутият американски кабриолет от 60-те е без съмнение първият Ford Mustang - но това го прави едновременно и доста скъп, и доста банален избор.
Много по-оригинален е този Mercury, дело на покойната вече дъщерна марка на Ford за клиенти, достатъчно успели в живота да се измъкнат от овалното лого. Технологично Cougar е много близък до Mustang, но с отчетливо по-смел дизайн (имайте предвид само, че вакуумната система за отваряне и затваряне на покритите фарове работи само по национални празници).
Най-прочутият американски кабриолет от 60-те е без съмнение първият Ford Mustang - но това го прави едновременно и доста скъп, и доста банален избор.
Много по-оригинален е този Mercury, дело на покойната вече дъщерна марка на Ford за клиенти, достатъчно успели в живота да се измъкнат от овалното лого. Технологично Cougar е много близък до Mustang, но с отчетливо по-смел дизайн (имайте предвид само, че вакуумната система за отваряне и затваряне на покритите фарове работи само по национални празници).