Лятото е най-хубавият сезон, а най-хубавият начин да му се порадвате е в кабриолет. Особено ако е някоя класика, а не Golf IV кабрио, нов внос. Има само един проблем: автомобилите от калибъра на Ferrari Daytona или Jaguar E-Type струват доста пари. За щастие обаче има достатъчно достъпни алтернативи. Американският автомобилен журналист Брет Бърк предлага пет варианта, който ще ви излязат под 20 000 лева, и ще ви дадат не само вълшебното усещане за вятър в косите, но и отличаващ ви от тълпата стил.
Петте най-достъпни класически кабриолета:
Chevrolet Corvette Stingray (1978-82)
Строго погледнато, това не е кабриолет, а тарга. Което е значително по-зле, защото на мястото на сгъващия се (и неизменно течащ) покрив получавате тежки остъклени панели, чието сваляне е по-трудно постижимо и от машинното гласуване в България, и които освен това се чупят удивително лесно. Но все пак осигуряват вятъра в косите и блясъка в погледа на момичетата, а тъкмо това е важното.
Строго погледнато, това не е кабриолет, а тарга. Което е значително по-зле, защото на мястото на сгъващия се (и неизменно течащ) покрив получавате тежки остъклени панели, чието сваляне е по-трудно постижимо и от машинното гласуване в България, и които освен това се чупят удивително лесно. Но все пак осигуряват вятъра в косите и блясъка в погледа на момичетата, а тъкмо това е важното.