Лятото е най-хубавият сезон, а най-хубавият начин да му се порадвате е в кабриолет. Особено ако е някоя класика, а не Golf IV кабрио, нов внос. Има само един проблем: автомобилите от калибъра на Ferrari Daytona или Jaguar E-Type струват доста пари. За щастие обаче има достатъчно достъпни алтернативи. Американският автомобилен журналист Брет Бърк предлага пет варианта, който ще ви излязат под 20 000 лева, и ще ви дадат не само вълшебното усещане за вятър в косите, но и отличаващ ви от тълпата стил.
Петте най-достъпни класически кабриолета:
Fiat 124 Sport Spider (1968-1985)
Някои експерти настояват, че FIAT е съкращение от "Fix It Again Tony" ("оправи го пак, Тони"). Вероятно зад майтапа се крие известна истина, защото от 170 000 бройки от тази генерация, продадени в Щатите, едва 8000 са демонстрирали толкова хвалената от Дарвин способност да оцеляват, и се движат и до ден днешен. Но пък това означава, че тези 8000 могат да преживеят всичко.
Някои експерти настояват, че FIAT е съкращение от "Fix It Again Tony" ("оправи го пак, Тони"). Вероятно зад майтапа се крие известна истина, защото от 170 000 бройки от тази генерация, продадени в Щатите, едва 8000 са демонстрирали толкова хвалената от Дарвин способност да оцеляват, и се движат и до ден днешен. Но пък това означава, че тези 8000 могат да преживеят всичко.