Привързаността на хората към определен модел автомобил е много често срещата. Някой припознава BMW 3-Series като "своята кола за цял живот", а друг се влюбва в Nissan Skyline, след като е гледал "Бързи и яростни". По принцип, печеленето на огромна аудитория е доста трудно, но пък тя може да бъде загубена доста бързо - само след една невнимателна крачка. Именно това са направили и 11-те автомобила в тази група.
Проблемът при новото поколение на култовия японски автомобил е, че той е BMW, тъй като е създаден с основното участие на германския концерн едновременно с неговото Z4. Преданите поклонници на Toyota трудно могат да преживеят подобно нещо. Те считат, че Supra всъщност си е модифицирано BMW Z4. Глобализацията си е точно това - жестока и непредсказуема.
Другият проблем на новата Supra е фактът, че не се прави в Япония, а в Австрия. Освен това, тя отстъпва като характеристики на наследниците на довчерашните си съперници - Skyline GT-R и Honda NSX, които се изстрелват от 0 до 100 км/ч за 3 секунди и вдигат над 300 км/ч. При Supra тези показатели са 4 секунди и 250 км/ч, но пък тя е по-евтина от GT-R и NSX. Освен това, нейният тираж е разпродаден за месеци напред, така че ситуацията с феновете може и да се промени.


6