Привързаността на хората към определен модел автомобил е много често срещата. Някой припознава BMW 3-Series като "своята кола за цял живот", а друг се влюбва в Nissan Skyline, след като е гледал "Бързи и яростни". По принцип, печеленето на огромна аудитория е доста трудно, но пък тя може да бъде загубена доста бързо - само след една невнимателна крачка. Именно това са направили и 11-те автомобила в тази група.
Започнахме с Mitsubishi, с тази марка и ще завършим. Eclipse Cross е поредният пример за използване на някога култово име за благото на продажбите на кросоувъра. Ако се съди по всичко, тази схема работи успешно, защото купеобразният модел се продава много добре. Но пък сред купувачите едва ли има много собственици на първото, второто и третото поколение на Eclipse. За тях този модел може да бъде само купе или каббриолет, но не и кросоувър.
Обективно погледнато Eclipse Cross не е лош автомобил, но пък няма как да бъде свързван с тунинг и улични гонки, а именно те донесоха световна слава на оригинала. Но пък времето си тече, а автомобилите вървят в крак с модата и се променят. И главната роля вече играят не толкова инженерите и дизайнерите, колкото маркетолозите.


6