IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW i4 ще бъде конкурентът на Tesla Model 3

Баварският седан излиза с пробег до 600 км и ще струва 50 000 долара

BMW i4 ще бъде конкурентът на Tesla Model 3

Първият изцяло електрически седан на BMW ще се казва i4 и ще се конкурира за клиенти с Tesla Model 3. Пробегът на машината в нейната топ-версия ще бъде около 600 км, а продажбите ще стартират през 2021 г., съобщава изданието Car and Driver.

Моделът ще бъде изграден на модулната платформа CLAR, която е разработена така, че да може да се използва за автомобили с двигатели с вътрешно горене, за хибриди и за електромобили. BMW i4 ще получи по един мотор на всяка ос, като ще бъде позициониран като спортен седан.

BMW i4

Баварците предвиждат няколко версия на модела с различна мощност и пробег. Топ-вариантът ще може да изминава до 600 км с едно зареждане на батериите, като ще ускорява от 0 до 100 км/ч. Очаква се мощността на тази модификация да бъде около 500 к.с.

Премиерата на бъдещото i4 ще се състои в края на 2020 г. или началото на 2021 г. Самият седан ще се води моделна година 2022 г., а цените му ще бъдат в рамките на 40 000 - 50 000 долара.

Снимки: BMW

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Nev ( преди 2 месеца )
    "Топ-вариантът ще може да изминава до 600 км с едно зареждане на батериите, като ще ускорява от 0 до 100 км/ч. "- Hahahaa, mnogo smisal ima tuk! Bravo Automedia!!!
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    просто не е възможно да има нещо конкУрентно като цена към момента с най-масовите модели с 90-120коня както писах най-практично заради предимствата на електромоторите е да се почне от по-мощни и големи към по-маломощни модели иначе излизащия тази година ФВ НЕО е напълно сравним с 30К евро цена, 330км пробег и 8сек до 100 като цена е колкото голф 2.0ТДИ с 150 коня и другите дизели с подобна мощност от сегмента и това е огромен напредък
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Броят в България, честотата на срещане по пътищата на и8, и3, Тесла и пр. екзотики говори колко са удачни за нашите условия. Ако говорим за еколкогичен и същевременни електрически транспорт това според мен значи масов и достъпен. Не виждам нищо масово в кола 500 кс. и цена 100 000 лв., примерно. Предствате си го така - Пунто за града, на цена като за Пунто, а не за три. Пасат, примерно, за дългите пътувания. Иначе, само лъскаме имидж и толкова.
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    мощните електромотори имат много по-ниска цена в сравнение с мощните ДВГ а и разликата в разхода е минимална някой да не мисли че ако вместо 500 е с 100 коня пробега ще се вдигне с повече от 5-10% примерно според ЕРА теста Тесла S стандарт и пърформанс имат само 5% разлика в разхода без това 500 коня е топ варианта базовия сигурно ще е наполовина със задно и едва ли ще харчи значително по-малко
  • #3
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Жоро ( преди 2 месеца )
    Така е. Да направят една кола 100-150 коня и да минава 1000 км. Какво повече му трябва на човек? Но и да е по-евтина разбира се.
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И за какво е тази мощност 500 коня? Упорито никои не иска да направи достъпна, практична семейна ел. кола, която да има и нужния пробег.
  • #1
    10 rate up comment 3 rate down comment
    ще ( преди 2 месеца )
    ще ще