IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Skoda пусна и Scala на метан

Общият пробег на версията G-TEC е 630 км

Skoda пусна и Scala на метан

Година след появата на обновената Octavia G-TEC, чешкият автомобилен производител показа CNG версия и на своя компактен хечбек Scala, който замени Rapid в моделната гама. Модификацията ще се появи на европейския пазар през четвъртото тримесечие на годината, а цената ще бъде обявена допълнително.

За разлика от по-голямата Octavia, която използва 4-цилиндров 1,5-литров двигател, Skoda Scala G-TEC получава трицилиндров турбо двигател. Неговият обем е 1 литър и развива скромната мощност от 90 коня и 160 Нм въртящ момент, като работи в съчетание с 6-степенна механична скоростна кутия.

Skoda Scala G-TEC

Захранването на двигателя се захранва от три резервоара с метан, чиято обща вместимост е 13.8 кг. Според компанията, това е напълно достатъчно хечбекът Scala G-TEC да измине до 410 км само на сгъстен природен газ. На свой ред 9-литровият бензинов резервоар осигурява допълнителен пробег от 220 км. Така общият пробег достига 630 км. Преминаването от CNG към бензин става автоматично.

Skoda Scala G-TEC

На всички клиенти ще бъдат предложени три нива на оборудване - Active, Ambition и Style с дискови спирачки отпред и отзад. Частичните LED предни и задни светлини влизат в стандартното оборудване, а пълната LED настройка е на разположение срещу допълнително заплащане. Подобно на "обикновената" Scala, още в базовото си ниво на оборудване версията на метан се предлага с Lane Assist и Front Assist със City Emergency Brake.

Skoda Scala G-TEC

Заради резервоарите за метан е пострадал капацитетът на багажника - 339 срещу 467 литра за стандартния модел. В същото време обаче компанията уверява, че това е най-големия багажник в сегмента на автомобилите на сгъстен природен газ.

Снимки: Skoda

0 от 500
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Те и за стандартния модел обясняват че багажника е най-големия в сегмента, макар Сивик да има около 15л повече. А сегмента на хечове с метан има ли поне 3 конглокента? Но все пак 340л за хеч на метан си е доста добро постижение.