fallback

По-младите клиенти на VW Group карат SEAT

Испанската марка остава лидер при дигиталните иновации

Последното изследване на вкусовете и предпочитанията на клиентите на VW Group е показало, че разликата във възрастта на клиентите на отделните марки на гиганта се запазва на предишните нива. Както и досега SEAT привлича по-младите купувачи на автомобили в рамките на VW Group – те са средно с 10 години по-млади в сравнение с тези, които избират Volkswagen или Skoda. Изследването е направено в Европа, като основна тежест в него имат развитите пазари в Западна Европа.

Другата интересна особеност при клиентите на испанската марка е това, че по-младите клиенти предпочитат повече модерни технологии на борда на новия им автомобил. Това логично предположение обаче трябваше да бъде подкрепено с данни от пазара, за да бъде одобрена следващата стъпка в технологичната еволюция на SEAT.

Резултатите показват, че клиентите на SEAT са тези, които най-често използват системите за свързаност на Android и Apple в колата, като това беше потвърдено от директора за дигиталните проекти на испанската марка Фабиан Симер. Той също така даде да се разбере, че в близко бъдеще няма да има промяна в стратегията на VW Group – най-новите дигитални решения ще се появяват в моделите на SEAT, тъй като клиентите на бранда реагират най-бързо на тях.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Като толкова знаеш, купи на всички 18-годишни по едно Ламбо, защото иначе ще чакат до 40 да съберат парички за семейно комби Пасат като всички нормални хора. Ама чакай, като продадеш 20-годишната Алфа, май няма да ти стигнат парите и за билет до Сантагата Болонезе.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Поредното доказателство, че Фолк с Вагените се карат от пенсионери. Техниката е еднакво скапана, но поне Сеат ги докарват на външен вид нещата. Даже Шкода изглежда по-младежки от колите на компанията майка селската пенсионерска марка ФВ! Факт!
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Помня преди две години как от пресцентъра на ФВ обявиха, че ще таргетират Сеат към по-младите хора. Лека полека се почва с статиите в стил Работническо дело....
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Минутка за реклама
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    грешната капча с големите.... букви.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    браво на Сеат - все още са на добри цени и като цена/качества/екстри удрят в земята почти всичко в сегмента. Дано не се опорочат и да вдигнат цените (или влошат качеството).
fallback
Последни