Последното изследване на вкусовете и предпочитанията на клиентите на VW Group е показало, че разликата във възрастта на клиентите на отделните марки на гиганта се запазва на предишните нива. Както и досега SEAT привлича по-младите купувачи на автомобили в рамките на VW Group – те са средно с 10 години по-млади в сравнение с тези, които избират Volkswagen или Skoda. Изследването е направено в Европа, като основна тежест в него имат развитите пазари в Западна Европа.
Другата интересна особеност при клиентите на испанската марка е това, че по-младите клиенти предпочитат повече модерни технологии на борда на новия им автомобил. Това логично предположение обаче трябваше да бъде подкрепено с данни от пазара, за да бъде одобрена следващата стъпка в технологичната еволюция на SEAT.
Резултатите показват, че клиентите на SEAT са тези, които най-често използват системите за свързаност на Android и Apple в колата, като това беше потвърдено от директора за дигиталните проекти на испанската марка Фабиан Симер. Той също така даде да се разбере, че в близко бъдеще няма да има промяна в стратегията на VW Group – най-новите дигитални решения ще се появяват в моделите на SEAT, тъй като клиентите на бранда реагират най-бързо на тях.