fallback

VW ще ускорява покупките на коли

Всичко трябва да става с 10 клика на мишката, твърди един от шефовете на концерна

Лансирането през септември на електромобила ID3 на Volkswagen ще отбележи навлизането на гиганта в сегмента на масовите автомобили с батерии, което окончателно трябва да остави в историята и глобалнияс скандал „Дизелгейт”, избухнал през септември 2015.

ID3 ще е с размери на Golf, а шефът на продажбите във VW Юрген Щакман разкри, че електромобилът ще получи още една важна роля – да ускори конфигурирането и покупката на нов автомобил.

„Трябва да направим така, че изборът на нова кола да стане максимално лесен, опростен и напълно разбираем за клиентите. Това означава 10 клика на мишката – обясни Щакман. – Вижте какво става в Китай, там хората правят всичко от телефона си. Все още обаче не са почнали да си купуват така и коли. Но е въпрос на време и ние не трябва да изоставаме, без значение за коя част на света става въпрос.

„Все пак, моята позиция не е толкова крайна, смятам, че клиентите трябва да могат да конфигурират по възможно най-оптималния начин новата си кола, но след това трябва да отидат при дилъра, да я видят в реален размер, да я пипнат, да я покарат и да кажат дали очакванията им са оправдани.”

Навлизането на големите автомобилни производители при електромобилите, където пробегът с едно зареждане се увеличава с всяка една година, обещава много интересни събития на световния пазар, като в Германия очакват, че най-скоро цените на електромобилите ще са „съизмерими” с тези на добре оборудван дизелов автомобил.

Audi вече обяви, последната версия на ТТ, с която марката изпраща спортния модел в историята, ще е първата кола на бранда, която ще може да се поръчва онлайн.

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 5 години )
    Неквалифицираните японски работници, произвеждат по-качествена продукция от квалифицираните немски инДжинери!?!?!? А сега де! Нали ти казах, че докато има балАци, като теб ВАГи, ще има тарикати, като Фолк с Ваген. Факт!
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    Да не ви напомняме за Кобе Стийл и неквалифицираните кадри за контрол на качеството, от 30+ години. Не беше Митсубиши - техническите характеристики, както казваш. Не беше Субару - разхода, Не беше Тойота с ръждивата стомана Кобе Стийл. И накрая всичко това го проверяват и докладват и отчитат неквалифицирани за тази работа кадри.
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    Ограничено парченце, ако се блъснеш в някоя стена и останеш инвалид, понеже талигата ти е ускорила от само себе си и са ти отказали спирачките, топли ли те изобщо, че ще ти оправят талигата БЕЗПЛАТНО, а ?
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Тойота ги отзовава и оправя БЕЗПЛАТНО! А ВАГ кога ще си прибере ко-чи-ни-те да си ги оправи и да заприличат на коли? Кога? Защо не разрешават на излъганите милиони собственици на нафтови печки да си върнат колите, защото са били излъгани в техническите характеристики при покупката? Защо? Отговори си на тези въпроси и може да се усетиш, защо феновете на ВАг са толкова ограничени парчета, че дори и да ги лъжат, те обичат този, който ги лъже! ВАГ на вас разчита! Щом има балАци ще има и тарикати!
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Тойота ги отзовава и оправя БЕЗПЛАТНО! А ВАГ кога
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Под връщат имам предвид - Тойота ги отзовават. Все пак да не забравяме все още ненадминатия рекорд на Тойота по отзовани талиги, поради отказала спирачна система и самоускоряване.
  • #6
    пена ( преди 5 години )
    Тоест, както Тесла продава колите си от 5 години?
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Тук като гледам е пълно с жертви на немската пропаганда.
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Като знам интелектуалното ниво на феновете на марката, тези 10 клика са прекалено сложна задача за тях. Ще трябва още повече да ги намалят, за да имат успех в продажбите!
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Като гледам делата, които се водят от хиляди собственици на ВАГени да си връщат талигите на зная за каква Тойота говориш и то при условие, че точно Тойота са марката с най-доволните клиенти и тези, които най-често си купуват кола от същата марка! Защо ли? Как си мислиш ти? Защо никой не иска да се разделя с японката си и държат висока цена на колите втора употреба и не се обезценяват, като немските талиги!
fallback
Последни