Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Cadiilac представи напълно нов седан

Моделът CT4 заменя досегашния ATS

Cadiilac представи напълно нов седан

Премиум-брандът Cadillac, който е част от концерна GM, представи напълно нов седан - CT4, който формално няма предшественик. Той заменя досегашния ATS, чието производство беше спряно още през 2018 г. Засега е показана само топ-версията на модела - CT4-V. 

До спирането на ATS се стигна, след като продажбите му спаднаха драстично. За 2018 г. в САЩ от седана са продадени 10 860 бройки. За сравнение, резултатът на Mercedes-Benz C-Class за същия период е 54 829, на BMW 3-Series -  44 578, на Infiniti Q50 - 34 763, на Audi A4 - 34 311, а на Acura TLX - 30 468.

Връзката между CT4 и ATS е ясно видима, тъй като двата модела използват една и съща платформа - Alpha. Тя е с надлъжно разположение на мотора, окачване McPherson отпред и многоточково отзад. Дължината на автомобила е 4756 мм, широчината - 1815 мм, а височината - 1423 мм. Разтоянието между двете оси достига 2755 мм.

Салонът на CT4 предлага аналогови уреди, които са комбинирани с 10-инчов тъч-скрийн за управление на мултимедийната система. Американците обаче предпочитат да продължат да залагат на бутоните и превключвателите, които вероятно са рекордни на брой за автомобил от този клас.

Засега е известен само двигателят на най-мощната версия CT4-V. Това е 2,7-литров битурбо с 4 цилиндъра, развиващ 325 к.с. и 500 Нм, който работи в комбинация с 10-степенна хидомеханичен "автомат". Задвижването е към задните колела, но има и версии с 4х4. В първия случай седанът получава амортисьори Magnetic Ride Control 4.0, а във втория - пасивни ZF. Има и самоблокиращ диференциал на задния мост.

Cadillac CT4

При впечатление, че топ-версията на новия модел е по-слаба от нейния предшественик. Cadillac ATS-V има под капака 3,6-литров битурбо V6 с 470 к.с. и 603 Нм, което му позволяваше да си съперничи със суперседаните Mercedes-AMG C 63 и BMW M3, както и с комбито Audi RS4 Avant. 

Снимки: Cadillac

0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Макарон ( преди 1 седмица )
    Оправете си грешката в заглавието.
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Warwicksz ( преди 1 седмица )
    Много по-добре направена кола от който и да е немски "премиум".
  • #2
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Доста БМВ има в интериора на този Кадилак.
  • #1
    2 rate up comment 5 rate down comment
    LIVERPOOL ( преди 2 седмици )
    Като фен на американските машини ще кажа само едно- СРАМ! CT5 V който е наследник на CTS-V(V8 640hp по-бърз на писта от новия E63S) е само 355кс от 3 литров V6.И това е върхов модел. Срам Кадилак! Затова немците ще ви размазват на пазара.В интериора разликата с тях е още по-голяма.А екстериора е покъртителен. CT4 не е зле но само като дизайн и то при уговорката да не претендира за V модел. И то премиум. Това нещо е конглокент по-скоро на Джета, но не и на БМВ 3, Ауди А4 и Бенц Ц.