fallback

Автомобилите, които не трябва да стоят на слънце

Горещото време може да бъде фатално за тези 5 модела

Лятото приближава, като високите температури, типични за този сезон, могат да бъдат фатални не само за хората, но и за техните автомобили. Изданието Auto.mail публикува списък с коли, за които излагането на слънчеви лъчи е категорично противопоказно. Тези 5 модела са достатъчно популярни, като всеки един от тях си има силни и слаби страни. Всички те обаче са обединени от едно - ако бъдат оставени на слънчевите лъчи, щетите по тях често са сериозни.

Колите, които не издържат на слънце (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    Хижо ( преди 2 години )
    Аз имам Акорд 2009 и на слънце и не на слънце няма такива проблеми за сега. А относно качеството е чук!
  • #8
    Абе ( преди 5 години )
    Джапанките явно масово използват пластмаса за легени!
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Като гледам из чрабските държави и Африка и Афстралия все японско се кара. Там температуирите са над 45 гр. на сянка, а на слънце 60+. Като гледам нито една не се е стопила и разтекла. И хората продължават да си купуват японското. Що ли? Цели войни печелят с Тойота Ланд Крузер в пустините, но не съм видял на някой да му е станало нещо от жаркото слънце. Е що така бе ***? Що глупостите, които пишете толкова се различават с действителността! Кой ви плаща да пишете простотии?
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Качество от Япония. Купи си техен автомобил, за да поправяш нещо по него до края на дните му!
  • #5
    GTE ( преди 5 години )
    Като гледам коли на по 10 и над 10 години из Гърция всичките. корейски, японски, френски,немски и т.н изглеждат зле и много скапани. Тези дето са седяли на слънце и са черни, тъмно сини, *** и тъмно сиви са с олюпен лак на таван и преден капак, с помътнели фарове и стопове с разлепена тапицерия, напукано табло и волан, прогорели седалки.Интересно е, че старите японски от 80-те, а там има все още много такива, са с доста по запазен фасон. Ясно е, че фаровете им бяха стъклени.
  • #4
    Френските коли ( преди 5 години )
    Преди време, като бях във Франция, бях изненадан от масовата гледка на Рено и Ситроен целите налющени като изгорял на слънце гръб. Това се вижда и на началната снимка на статията. Мой приятел французин ми каза, че това е известен от години проблем с тези марки, както и редовното напукване от слънцето на предния панел и волана. Защо не пишете за това?
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Ся, Кашкая не е Нисан, а Рено. Справка комднтарите под статията за калпавите 4-10г. коли.
  • #2
    Един там ( преди 5 години )
    На комшията така стана, като си спираше колата пред тях. До обяд колата е на сянка, а следобед почва да я напича. Напича я обаче само от едната страна. В един момент единият фар гледам, че е започнал да жълтее и да става мътен.От същата страна и боята стана леко по-светла,но за нея човек трябва да се вгледа внимателно, за да го забележи. Предполагам и в салона има промени в цвета, но не съм гледал, а и трябва да влезнеш, за да го видиш.Кол я кара само събота и неделя, а др.време седи пред тях.
  • #1
    Един там ( преди 5 години )
    По-големи простотии не бях чел скоро. Имал съ 2 от споменатите модели и никога не са ги имали тези проблеми със слънцето. Колите гараж не са виждали и са стояли само на слънце. Никакви грижи! Въпросът е една кола да не се оставя дълго време на едно и също място, защото слънцето всеки ден я напича по един и същи начин и тогава могат да се появят разлики в цвета не само вътре в купето, но и по боята отвън. Също така и по фаровете,които са от пластмаса.
fallback
Последни