Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Jaguar Land Rover записа рекордни загуби

Британският производител е на минус 4,1 млрд. евро за финансовата 2018 г.

Jaguar Land Rover записа рекордни загуби

Jaguar Land Rover отчете рекордни загуби за финансовата 2108 година, която приключи през март - 3,6 млрд. британски лири, или 4,1 млрд. евро. Тези толкова лоши резултати на най-големия британски автомобилен производител са свързани с намалените продажби в Китай и спада на реализираните дизелови автомобили. Компанията отчете приходи от 24,2 млрд. лири за периода, с 1,2 млрд. по-малко от финансовата 2017 г.

Световните продажби на Jaguar Land Rover са намалели през последната финансова година с 5,8%, до 578 915 бройки. Това се дължи най-вече на спада в продажбите в Китай, където са реализирани с 34% по-малко автомобили. Увеличението на продажбите в САЩ и Великобритания, съответно с 8,1 и 8,4%, не могат да компенсират срива на най-големия пазар в света.

От началото на годината многократно се появяват информации, че индийската компания Tata Group, която притежава Jaguar Land Rover, обмисля възможността да я продаде заради загуби, като за потенциалните купувачи се споменават PSA и FCA. От Tata Group обаче отричат такъв вариант.

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Кога мина 2108ма
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Задминаващ ( преди 4 седмици )
    Нормално просто ще използват 6 цилиндрови и четирицилиндрови френски двигатели французите нямат сериино в8 и 12 ама на кой му пука като не покриват еконормите и ги махат дори на Ес класите.
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    И ЛР, и Ягуар масово монтират 4-цилиндрови мотори, подобно на Мерцедес, Ауди и БМВ. В момента си ги разработват и произвеждат сами, което е скъпо. Ако ползват наготово от ПСА, ще спестят милиарди. А ПСА ще може да се върне към големите двигатели за най-луксозните си модели. При шаситата също има къде да се търсят икономии.
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Питам ( преди 4 седмици )
    До изпреваващия - И как по-точно ще ги стегне? Като започне да монтира на двете премиум марки шасита, окачване и оборудване от легените на Ситроен? Като им сложи маломощни дизелови двигатели? Или като им махне оригиналните марки и им лепне мачка, елхичка или знак за късо напрежение? Франция премиум автомобили не може да прави. Ширпотреба - да. Иначе потенциални кандидати има, с повече пари и със сериозна визия. Още не са се обявили.
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Изпреварващ ( преди 4 седмици )
    Пежо ще ги стегне както стегнаха Опель
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    НЕ и върви на тая марка. Създадена през 80-те години, фалира 1993г. 1994г. ги купи БМВ, мъчиха се баварците и накрая я продадоха на Форд през 2000г. Фордаците и те се измъчиха и я продадоха на индийците от ТАТА през 2008г. сега и индийците мъка, мъка.. да видим кой ще се набута да ги купи и да се мъчи. Просто тая марка е орисана да не носи пари.
  • #2
    8 rate up comment 0 rate down comment
    woodol ( преди 4 седмици )
    Малко сте объркали думите, загубата е 3,6 Милиарда евро
  • #1
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 4 седмици )
    На фона на милиардите на Тесла това е 4 милиона е смешно, това е лесно за фиксиране