Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Нов дизел ще съживява продажбите на Opel Astra

Двигателят на PSA заменя досегашния 1,6-литров мотор

Нов дизел ще съживява продажбите на Opel Astra

В началото на април се появиха снимки на тестови прототип на обновения хечбек Opel Astra, а сега дойде ред и на комбито, което обаче крие интересна нови под капака си - дизелов двигател, който досега се поставяше на моделите на групата PSA.

Промените във външния вид при комбито на Astra са засегнали най-вече предната част. Автомобилът е получил нова решетка на радиатора, както и различни фарове, които в по-ниските нива на оборудване ще бъдат халогени, но в по-високите ще са напълно светодиодни.

Opel Astra

Останалата част от дизайна няма да претърпи промени и ще повтаря сегашната Astra. Именно надписът EcoTec D на багажника подсказва, че моделът ще премине към нова гама двигатели на френската PSA Group, която е собственик на германския бранд. 

Вероятно, под капака на обновената Astra е разположен 1,5-литровия дизелов мотор BlueHDI, поставян на Peugeot 308. Неговата мощност е между 100 и 130 к.с. в зависимост от варианта, като ще заеме място на досегашния 1,6-литров дизел на  Оpel.

Предстоящият фейслифт на Astra трябва да съживи продажбите на модела в Европа. През 2018 г. те бяха ева 158 000, което е по-малко от резултата на основните конкуренти на пазара, най-вече Volkswagen Golf, Skoda Octavia и Ford Focus. 

Снимки: Motor1

 

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Изпреварващ ( преди 4 седмици )
    Аз отдавна съм стигнал до извода че от тая планета нищо не става и че мисленето на хората няма да се промени затова и замърсявам фърлям си боклуците където падне и нехая.Няма смисъл ако хая ме мислят за балъче за кво да пазя чисто .
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Щом като Токио е много чист, защо като дават по новините за града нещо на кадрите хората по улиците които вървят масово са с маски на лицата?
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Много интересно, къде бяха еко талибаните, когато зареждахме бензин 86, високо екологичен. След това се напълни тука с нов внос 86-90 г. кадети, голфове и пр., няма еко талибани. След това въведоха някакви еко норми - 1,2 и пр. до 6, пак няма еко талибани. Изведнъж някакъв човек открил топлата вода, от слънце и вятър прави коли и се напълни с еко талибани и всички повтарят дизела, бензина. А колите на оня човек сами трепят хора, няма нужда да чакаш фините частици. Обаче зор, купете си.
  • #11
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 4 седмици )
    Сменят може би най-добрия двигател на Опел с боклука на Пежо и очакват да скочат продажбите? Е няма да стане! Франсетата убиват Опел продавайки ребрандирани пежа. Тия дребни сметки и тарикатлъци с мащаба на производство накрая ще доведат до още по-голям отлив на клиенти
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Е нали тоя 1.6 на опел беше най-добрия им двигател, шептеше там пееше нещо....
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    #6, а колко умират от цигари? колко умират от трудожи злополули или катастрофи? Нима производството на батери е еко? Не само е енергоемко, която енергия не идва само от слънцето. Преработката на старите батерии също не е съвсем чист процес . Не защитавам дизела, но ми писна от глупостите (псевдо) "еколозите". ФПЧ отделят и бензините. И да те свтна, в Европа, не е толкожа мръсно с градовете, колкото го изкарваш.
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    До №5: Двигателя е изцяло нов, не само за Опел и е направен точно за новите еко норми. Мисля идва с новата 208 и заменя досегашния 1.6 ХДИ (в цялата им моделна гама).
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    М ( преди 4 седмици )
    Зависи и от цената.
  • #6
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Дивотии ( преди 4 седмици )
    Хората по света изоставят масово дизела, само в Германия и Франция се държат за него като удавник за сламка, рекламират го, пишат статии колко бил по-чист от бензина, как производството на батерии замърсявало. Ама пропускат да кажат, че годишно повече от 40 хиляди души умират от увреждания, причинени от фините частици от дизеловото гориво (според СЗО). В Япония, Тайван и Южна Корея само 0,5% до 1% от колите са на дизел, в Токио 40% са електрически, градовете са чисти и не миришат като в Европа.
  • #5
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Дизела на ПСА е сравнително рафиниран и с малко вибрации, но все пак ги има. А повечето от другите неща които си описал важът за почти всички дизели. Този двигател е направен преди промяната в изискванията за емисии. И е нов само за Опел.