fallback

Седем с един удар: тестваме новия флагман на BMW

Ето ви една бизнес лимузина, чието средно ниво е по-бързо от Ferrari F40

Първото нещо, което трябва да ви кажем за новата Седма серия на BMW, е следното: никога в историята фейслифт не е вдигал толкова шум, колкото успя това нещо.

В 99 ПРОЦЕНТА ОТ СЛУЧАИТЕ "фейслифт" означава няколко добавени дребни глезотии вътре, една-две мъчно забележими промени отвън, и готово: животът на модела успешно е удължен с още две-три години. Новата „Седмица“ е онзи 1 процент, в който всичко се обръща с главата надолу. Вместо дреболии, промените вътре включват самообучаващ се гласов асистент и още няколко ключови системи. Поне два от вариантите за задвижване са изцяло нови. И накрая стигаме до слона в нашия стъкларски магазин: външния вид.

Серия 7 след и преди фейслифта. Открийте разликите

ДОСЕГАШНАТА СЕДМА СЕРИЯ ни допадаше, защото беше дискретна, приглушена и не привличаше прекалено много внимание. Явно обаче повечето купувачи, които по една случайност се намират в Китай, не са харесвали точно това й качество. Затова на дизайнерите е поръчано да я направят по-авторитетна и забележима. Ето го резултата: тази колосална решетка, която наистина изпълнява целта си. Ще я забележат и от Международната космическа станция.

ЗА ДА СМЕ ЧЕСТНИ, други марки имат и по-крещящи образци. Просто не сме свикнали да виждаме това от BMW. И да, красотата е нещо субективно. Но вероятно ще постигнем единодушие, че това не е най-красивата кола на баварците. Благодарим ви, скъпи китайски другари.

За щастие обаче всички останали промени по новата седмица са изцяло в положителна посока.

Аеродинамиката е по-добра. Шасито е пълно с високотехнологични решения, откраднати от i8, и в резултат колата е средно със 130 килограма по-леко от предишната - независимо, че е получила почти 70 кила ново оборудване. Това включва с един нюанс по-луксозен интериор, а също и интелигентен асистент, с който можете да водите пълноценни разговори. Примерно като го питате как е времето в София.

НАЙ-ГОЛЯМАТА ПРОМЯНА ОБАЧЕ се отнася до двигателите. В гамата се запазва вълшебният V12, който могат да си позволят синове на шейхове или шефове на български държавни болници. Но ние тестваме 750i с изцяло нов V8 под капака. Благодарение на множеството подобрения този мотор е получил цели 80 конски сили повече. Ускорението от 0 до 100 км/ч му отнема едва 3.9 секунди - колкото на Pagani Zonda Roadster или Lamborghini Gallardo. Всъщност тук имаме бизнес лимузина, която, в не най-високото си ниво на изпълнение, е с пет стотни от секундата по-бърза от Ferrari F40.

Освен това новата „седмица“ ще се предлага и като плъг-ин хибрид, вече с 6-цилиндров мотор вместо стария 4-цилиндров, и с доста по-голям независим пробег само на ток.

И В ДВАТА ВАРИАНТА тази Седма серия си остава изключително приятна за каране кола. Воланът е точно толкова тежък и прецизен, колкото бихме искали, и това над петметрово туловище се управлява с лекотата на малка градска кола. Осемстепенният автоматик на ZF е модифициран и е станал още по-плавен.

Разбира се, това не променя основното предназначение на този автомобил - не да го карате, а да бъдете возени в него.

ЛАМИНИРАНИТЕ СТЪКЛА СА С 5 ММ по-дебели, а от споменатите 70 килограма оборудване доста са отишли за допълнителна шумоизолация, така че кабината е удивително тиха. Остава само да се отпуснете във фантастично комфортните кресла и да си пуснете някой филм.

Забравихме да ви кажем още една основна особеност на фейслифта: обикновено той добавя нещо и към цената. Новата седмица не е изключение.

Базовата 730d с шестцилиндров дизел започва от 176 000 лева. За хибрида ще ви трябват 198 000, за V8 със задвижване на четирите колела - 229 000. Накрая стигаме до M760i, с 12-цилиндровия мотор под капака, на чийто етикет пише 339 000 лева.

И, ЕСТЕСТВЕНО, ПОСЛЕ ИДВА дългият списък с екстри: над 4 хилядарки за индивидуален цвят, 13 хилядарки за спортен пакет, почти 10 хилядарки за лазерни светлини и автопилота при паркиране, и така нататък. Хрумва ни само една утешителна мисъл. След време, когато тази кола остарее, ще можете да си избиете поне част от инвестицията. Просто предайте решетката на вторични суровини.

Още снимки на новата Серия 7 на BMW вижте в галерията:

 

fallback
  • #14
    Бърка Масло с Вода ( ( преди 3 години )
    Защо не се направи цялата предница да са бъбреци а фаровете скрити отвътре
  • #13
    Бай Ганю ( преди 3 години )
    Много е малка решетката не можеше ли малко по голяма да се направи ужасна пародия кой плаща за дизайн на Бърка Масло с Вода (БМВ)
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Не е лошо, ама бъбреците са прекалено малки. Трябва да ги разшият за да обхванат цялата предница а фаровете да са вътре във бъбреците.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    на тва бенве още малко и ше му изпаднат бъбреците! )))))))))))
  • #10
    В този клас ... ( преди 4 години )
    Царят е един - Мерцедес S-class!
  • #9
    ****** ( преди 4 години )
    Посочете ми един умен човек с тази марка. Няма такъв.Чувствайте свобода да поствате фейсбук линкове, че ми се гледат т.ъ.пи и празни погледи. :)
  • #8
    Warwicksz ( преди 4 години )
    Нищо не каза тия пластмаси нито се правят от Тесла нито от БМВ.Има си поддоставчици които даже не са и германци в много от случайте.От Европа нищо не е дошло и няма и да дойде още по-малко от Германия.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Колкото е по-ново БеЕнВе-то, толкова бъбреците са по-големи! Тея са, като Рендетата. Колкото е по-ново Рендето, толкова женският полов орган на капака е по-голям. Все някви органи и все по-големи. Иначе колата кефи, но бъбреците са ужасно грозни и несъразмерни с цялата визия на колата. П.С. Онзи с аЛудитата, който вижда във всеки, който не е съгласен с него Дошо да ходи спешно на лекар. Препоръчвал съм му го и преди, но гледам, че положението му е все така лошо. Не си добре момче, ама никак.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Пък така и твоят живот придобива смисъл, win-win отвсякъде :)
  • #5
    Факт! ( преди 4 години )
    Знам затова и продължавам.
fallback
Последни