IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

PSA настоява да купи Jaguar Land Rover, но Tata не ги продава

Спекулациите за бъдещето на британската компания продължават

PSA настоява да купи Jaguar Land Rover, но Tata не ги продава

Jaguar Land Rover (JLR) е подразделението на Tata Motors, което носи най-много финансови загуби на индийския гигант и в същото време е и с най-неясно бъдеще.

Вчера медиите отново потърсиха развитие на тази ситуация, като първо от PSA дойде информацията, че френската компания е готова за още сливания и поглъщания. Акциите на PSA за кратко повишиха курса си, след като се появи информация, че преговорите с Tata за покупката на JLR са сериозно напреднали и предстои сделка.

Информацията на британската информационна агенция The Press Association успя да провокира реакция от страните по евентуалната сделка. От Peugeot не коментираха шансовете за сделка в най-близко бъдеще, но от Tata отрекоха информацията, която идва от източници от индийската компания, които цитират документи за „интеграция след продажбата”, насочени към намаляване на разходите.

„Нашата политика е да не коментираме спекулации в медиите, но можем да потвърдим, че в тези слухове няма истина”, заяви говорител на индийската компания, която притежава 100% от капитала на JLR.

След това изказване акциите на PSA паднаха с 2,85 процента вчера.

„По принцип, ние сме отворени към възможности, които могат да осигурят дългосрочни ползи за PSA Group и нейните акционери”, обяви говорител на PSA.
PSA купи Opel от GM през 2017, скоро след това започна да постига отлични резултати по отношение намаляване на разходите и увеличаване на продажбите и на няколко пъти френската компания даде сигнали, че е готова за нови придобивки.

Tata записа рекордни загуби в размер на 4 милиарда долара за третото тримесечие на финансовата година, приключило на 31 декември и от компанията предупредиха, че JLR може да запише цяла година, в която да е работила на оперативна загуба.

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Мдаа... ( преди 3 месеца )
    И "нормалният" с лада/москвича се изказа!
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Нормален ( преди 3 месеца )
    Странно е бълнуването за големи и мощни автомобили. Ако имате такъв нов автомобил, дори на моменти да използвате максималните му параметри ще установите, че за изминати 5000 км. Средната ви скорост няма да надвиши 67 км./ч., А ако карате малолитражен автомобил ще бъде 55 км./ч. Та значи 10 км. Повече ви правят ,,недостижими,,.
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Пижовците .. ( преди 3 месеца )
    я ги купиха я Рейнж Ровера осъмна със "хипер, супер спортна" малолитражка 1.6 с цели 250 спънати коньове! ))))))))))))))))
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Със свежият финансов ресурс от Тата JLR постигнаха забележителни успехи, но трябва още работа, за да се стигнат качеството и продажбите на германските конглокенти. Синергиите, които могат да постигнат с ПСА, според мен ще им помогнат. А и също се радвам на възможността пак да видим Пежа и Ситроени с настина мощни двигатели.
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Факт! ( преди 3 месеца )
    Vive la Republique Francaise!!!
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Може и да греша, но имам чувството, че Брекзит ще им излезе през носа на англичаните.
  • #1
    5 rate up comment 2 rate down comment
    bg ( преди 3 месеца )
    малеее, ми сега мутрите кво ше карат