В началото на XXI ускорение от 0 до 100 км/ч в рамките на 7 секунди предизвикваше уважение, като това беше показател, че автомобилът има спортен характер. А максимална скорост над 250 км/ч се считаше за нещо изключително. 19 години по-късно тези стойности не са проблем дори за псевдовсъдеходи с тегло над 2 тона. Представяме ни 10-те най-бързи SUV-модела в наши дни. Преди 20 години те щяха да се наричат суперколи.
Mercedes-AMG GLC 63 S
Ето този автомобил измести италианците от първото място. Най-горещият GLC наскоро беше обновен, но техническите му характеристики се запазиха. Под капака е поставен познатият 4,0-литров V8 с две турбини, който развива 510 к.с. и 700 Нм. Тягата се разпределя с 9-степенен автомат AMG Speedshift MCT.
Добавянето на опцията AMG Driver's Package позволява на кросоувъра да развие 100 км/ч от място за 3,8 секунди и да достигне скорост от 270 км/ч. При нея се включва електронният ограничител. Именно такава машина изпревари Stelvio Quadrifoglio на Северната дъга, като подобри времето на италианците с 2 секунди.
Ето този автомобил измести италианците от първото място. Най-горещият GLC наскоро беше обновен, но техническите му характеристики се запазиха. Под капака е поставен познатият 4,0-литров V8 с две турбини, който развива 510 к.с. и 700 Нм. Тягата се разпределя с 9-степенен автомат AMG Speedshift MCT.
Добавянето на опцията AMG Driver's Package позволява на кросоувъра да развие 100 км/ч от място за 3,8 секунди и да достигне скорост от 270 км/ч. При нея се включва електронният ограничител. Именно такава машина изпревари Stelvio Quadrifoglio на Северната дъга, като подобри времето на италианците с 2 секунди.