Според новата класификация за "йънг-таймери" се считат автомобили, които са достигнали 30-годиша възраст. Това означава, че ако сте собственик на някоя от тези 10 машини, спокойно можете да твърдите: "Аз притежавам класика!" Всички коли в списъка навършват 30 години серийно производство, което означава, че сега настъпва тяхната втора младост.
Citroen XM
Моделът ХМ заменя дълго задържалия се Citroen CX, като е посрещнат доста хладно дори от самите французи. Моделът запазва хидропневматичното окачване, но дизайнът, който е дело на Bertone, е определян като "немски".
Седанът е на платформата на Peugeot 605, което означава и същите проблеми с електрическата система и електрониката. Така, въпреки безспорните си качества, Citroen XM също не постига кой знае какви успехи на пазара.
Моделът ХМ заменя дълго задържалия се Citroen CX, като е посрещнат доста хладно дори от самите французи. Моделът запазва хидропневматичното окачване, но дизайнът, който е дело на Bertone, е определян като "немски".
Седанът е на платформата на Peugeot 605, което означава и същите проблеми с електрическата система и електрониката. Така, въпреки безспорните си качества, Citroen XM също не постига кой знае какви успехи на пазара.