IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Законодателят е във форма: тестваме новия Mercedes-Benz CLS

Германците първи измислиха "купето" с четири врати, и продължават да отстояват територията си (ВИДЕО)


"Купе" по дефиниция означава нещо с две врати. Но тъкмо Mercedes през 2004 сложи край на това с първия CLS и се опита да убеди света, че може да бъде и с четири. Всъщност направи го толкова добре, че днес пазарът е залят с подобни машини и германците трябва наистина много да се постараят, за да запазят преднината си.
 


ЧАСТ ОТ ТОВА СТАРАНИЕ е промененият дизайн на новото поколение, чиито заоблени форми не само го правят по-елегантен, но и подобряват аеродинамиката - до впечатляващия коефициент от 0.26.

CLS - можете да го наричате "Це Ел Ес" или "Си Ел Ес", както предпочитате - е построен върху същата платформа като E-класата и дължината му клони към петте метра, забележимо повече от предишното поколение. В същото време обаче теглото е намаляло до под 1800 килограма, най-вече благодарение на алуминиевите калници, капак и врата на багажника.

Mercedes CLS

НИЕ ТЕСТВАМЕ НАЙ-МОЩНИЯ дизелов вариант - трилитров с 6 цилиндъра с две турбини и 340 коня максимална мощност. Въртящият момент стига до впечатляващите 700 нютонметра - достатъчно да ви изстрелят пред всички останали на светофара.  Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема едва 5 секунди.

Добри думи заслужава и 9-степенната скоростна кутия G-Tronic, която се справя бързо и безпроблемно. Освен това ви дава опцията за ръчен режим, ако ви скимне да се разбунтувате срещу компютъра. Тестовата ни кола има и система за задвижване на четирите колела.

КОЛКОТО ДО РАЗХОДА, от Mercedes се опитват да ни пробутат показатели от рода на 5.5 литра на сто извънградско. Вероятно е постижимо, ако медитирате зад волана. Ние постигнахме малко под 8 на сто, което също е добре за толкова мощна кола със задвижване на двата моста.

Mercedes CLS

Комфортът зад волана е безупречен. Колата стои стабилно на пътя, като за това помагат и адаптивното окачване, и ниският просвет. Воланът е достатъчно директен и при увеличаване на скоростта се втвърдява допълнително.

 

Mercedes-Benz CLS

2995 куб. см работен обем

340 к.с. максимална мощност

700 Нм максимален въртящ момент

5.0 секунди 0-100 км/ч

Салонът е точно каквото бихте очаквали от Mercedes: луксозни материали и нови технологии. Дървото, алуминият и качествената кожа са част от серийното оборудване, а в по-високите версии има и детайли от карбон.

Малките сензорни панели на волана трябва да ви улеснят в управлението на мултимедията, макар че никак не е трудно да ги задействате по невнимание.
Седалките са безукорно удобни, поне отпред. Отзад сниженият покрив ограничава мястото само за двама души. Няма проблем да натъпчете и трети, но няма да му е особено удобно.

Mercedes CLS

ЦЕНАТА СЪЩО Е КАКВАТО ОЧАКВАТЕ. Базовият CLS започва от 127 000 лева, което включва двузонов климатроник, камера за заден ход, безжичен интернет и круиз контрол.

Оттам нататък потъвате в дългия списък допълнителни екстри със също толкова дълги цени. Можете да си поръчате система за дистанционно управление при паркиране, панорамен покрив и доста напреднал автопилот като в S-класата. Което спокойно вдига цената на нашия тестов автомобил над 150 хилядарки. Но пък и целта на четиривратите купета никога не е била да са достъпни.

Mercedes CLS

0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Фф ( преди 4 години )
    Аз наистина не разбирам ***, които не могат мааалко да вникнат....Мерцедес след замервания, хиляди тестове и така нататък, казаха, че по добри от малките мотори на Рено- НЯМА.... затова и ги използват с малката колица А -класа......Какво общо има колата тук, на платформата на S klas с Рено не знам, те са съвсем различен свят..
  • #12
    4 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Убаво Ренде са направили, ама повече ми харесва оригиналът...
  • #11
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 4 години )
    За системно ползващите рено всичко е "шлепове, касетофони от 90-те, триколки, пропаганди" и т.н.Нормално последствие от тежките увреждания ....
  • #10
    12 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ей, *** - пуснали са статия за Рено и отивай там да си коментираш!! Аман от твойте "шлепове и немчуги".... Как па нищо друго не можа да измислиш!?!
  • #9
    11 rate up comment 2 rate down comment
    сс ( преди 4 години )
    Е, аз пък си харесвам CLS-а, дотолкова, че наскоро си купих един!
  • #8
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Радев ( преди 4 години )
    Чудесен отвътре, но скучноват отвън. Не разбирам логиката и на новото четириврато купе AMG-GT, което почти копира CLS.
  • #7
    5 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Обявяват ти някакъв извънземен разход от 5/100, а то е оказва, че е над 8. Типично по немски. Както типичен техен специалитет да ти пробутат шлеп от над 2 т. тегло, а когато го смъкнат на над 1800 кг.да го изкарат, че е нещо невероятно. Не зная кога ще им оврът тъпите немски кратуни и ще разберат, че тегло и спорт са оксиморон. И разбира се нафта и спорт са също оксиморон. Комедиантите обаче и те се мъчат реклама на нафтови печки да правят. Комедианти!
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ошмулихте ли я отдолу в канавката от снимката? Такава скъпа кола с такъв малък просвет е престъпление да я тествате по черно.
  • #5
    8 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Лично на мен този дизайн не ми харесва..1-вия беше най-красив2-рия беше добрено този 3-ти модел направо ми е грозен ...и на живо като го видях пак не си промених мнението ;)
  • #4
    2 rate up comment 15 rate down comment
    Задминаващ ( преди 4 години )
    Големи иноватори са да от първата триколка на оня Бенц досега и един патент нямат нищо не са измислили.