Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Пълна промяна: Maserati комби с турбодизел

1500 часа са били необходими за новата каросерия на Quattroporte

Пълна промяна: Maserati комби с турбодизел

Шестото поколение на Maserati Quattroporte е сред най-интересните бързи и мощни седани на световния пазар, като единственото притеснение на собствениците му е свързано с неособено убедителното представяне на италианската марка по отношение на издръжливост и надеждност.

Тук на сцената излиза неизвестният доскоро Адам Рединг, който иска Quattroporte да е по-семейно ориентиран автомобил. И се ражда комбито, създадено на базата на оригиналния модел.

Maserati комби

Това не е първи опит в тази посока, още през 2008 Carrozzeria Touring Superleggera създаде униката Bellagio Fastback, но в Maserati засега нямат желание да развият гамата на GT моделите си в това направление. От миланската компания за каросерии тогава обявиха, че планират 25 бройки от интересния shooting brake, но след това не се е появила информация дали всички са били продадени.

Освен промените в каросерията, които са погълнали 1500 часа висококвалифициран труд, Рединг е решил, че моторът на Quattroporte също е за смяна. Така под предния капак се появява 3-литров турбодизел, дело на VM Motori. На практика, това е същият двигател, който се използва от Jeep и Ram, но под марката EcoDiesel.

Maserati комби

„През по-голямата част от живота си съм реставрирал много и различни коли – Jaguar E-type основно, много модели на Aston Martin, Lancia, Bristol, Ferrari и т.н. – обяснява Рединг пред Autostorico. – Идеята при този проект беше да го направим на такова ниво, че той да е възможен като дериват на основния модел, създаден от Maserati.”

Рединг завършва комбито през 2016 година и досега му е навъртял над 10 000 километра.

0 от 500
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Католик ( преди 2 седмици )
    Какуй тии нещу уа. У Ракуски нимаме такус.
  • #2
    0 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Още от GranTurismo ползват стопове от мондео, но обърнати на обратно. Тази марка е пълен майтап в момента. СУВ-а леванте прилича на кашкай, гибли е някакво недоразумение за безумно много пари. Уж име с класа и история, а реално гавра. Да ги закриват да не се мъчат. Приключиха с ланча, до 5г и мазерати ще ги последват.
  • #1
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Гггг ( преди 2 седмици )
    Стоповете от Мондео ли са? Питам за един прЕАтел.