IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

До 20 години електричките ще превземат бизнеса

Глобалното изследване на Renault-Nissan даде интересни резултати

До 20 години електричките ще превземат бизнеса

Според глобално проучване на Renault-Nissan-Mitsubishi, две трети от представителите на малкия бизнес, участвали в него, очакват, че до 20 години ще използват само електромобили. В допитването на компанията взеха участие 3257 представители на малки и средни компании от цял свят, като 66% от тях са уверени в настъплението на електромобилите.

Половината от анкетираните са още по-оптимистично настроени – според тях в следващите 10 години всички служебни коли ще са електрически. Изследването показа още едно интересно очакване – 55% от анкетираните смятат, че след 20 години флотата им автомобили ще е съставена основно от автономни возила.

Френско-японската компания допълни резултатите от това изследване със статистика от продажбите на електрически ванове в Европа, където държи над 46% от пазара, благодарение на познатите Kangoo Z.E и Master Z.E, но освен това предлага и лекотоварна версия на Zoe, както и Twizy, която носи името Cargo. N

Nissan пък вече се отказа от дизеловата версия на популярния си бус NV200 и вече ще предлага само негова електрическа версия. От Renault допълниха, че марката планира да електрифицира всички свои ванове и бусове до 2022 година.

 

0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Искам колите да са електрички, защото вече не се диша от смрад, но за съжаление технологиите не са достигнали до ниво да бъдат масови и да заменят сегашните. Умишлено ми се струва задържането на развитието на електричките. Петролната световна мафия няма да пусне толкова лесно кокала от този така печеливш фосилен бизнес...
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Хубаво ще се електрически служебните коли, но какво правим с другите? В един голям град как ще се зареждат тези хиляди коли като повечето хора нямат гараж. Зареждането дори на бърза зарядна станция е пъти по-дълго отколкото сега се зарежда на бензиностанцията. В една София например с десетки хиляди частни коли колко зарядни трябва да има за да смогнат.
  • #8
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Бумеранг ( преди 5 години )
    И като свърши батерията след 4-5 години, защото толкова ще изкарат, колко струва новата батерийка? Къде ще съхраняваме старата? На тези въпроси отговори нямааааааа!!! И накрая, кога бедният ще си купи тролейче без тиранти? Ами никога!!! 50% от населението няма да си купят скъпите електрички и ...... това няма да е рентабилнооооо. Следват фалити! Честито!
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Twizy ( преди 5 години )
    На това ренде му трябва и генератор Хонда за да го зарежда в движение за да се движи в София. В Германия са втора употреба към 4000? и може да се почне бизнеса, още сега а не да се чака 20 години.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Коко ( преди 5 години )
    Смех в залата
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Някой ( преди 5 години )
    Стига с тия електрически коли. Има и електрически мотоциклети. Аз лично имам и електрическа тротинетка/скутер, велосипед също. То не е ли още по-екологично спрямо тесла, лийф? Колата ми стои в гаража. Да стара е, но я карам основно извън града и дори да я разходя веднъж седмично в града пак е по-екологично отколкото електричка, която се движи ежедневно и дърпа ток И ОТ тец-а. Идеята е, че изпускаме посоката на екологията. Ел. Автомобили в днешния формат не са решението.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Златимир Дуковски ( преди 5 години )
    Понеже основно се пише за Рено-Нисан, ми стана интересно, какво ще правят с подразделението си Лада в Россия :)Там горивото е евтино.
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    artoa13@abv.bg ( преди 5 години )
    Не познахте, много по-скоро
  • #2
    1 rate up comment 5 rate down comment
    FF ( преди 5 години )
    ...остана да напишеш каква баничарка търкаляши колко си платил за нея.Че да не стане комично..взел едно Берлинго за 3000 лв и мрънка а мечтае за електричка за 75 000 ;) Нещо да не затъне бизнеса.
  • #1
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Бизнез ( преди 5 години )
    Значи предприемача не го вълнуват емоционални доводи - той сяда и смята - на какви пари ми дава вносителят тези баничарки? За 8 години гаранция на батерията аз колко давам за ток? Малко. Колко давам за консумативи - нищо. За обслужване - гуми и окачване. Спирачки почти не се ползват. Еми следващата инвестиция няма да е в дизелови баничарки и да ми играят онези п...си през месец 2.10 - 2.60 литъра нафта. Аз цените на услугите да не ги сменям спрямо нафтата? Еми писнало ми е от к..ски номера!