fallback

Audi Q8 се сдоби с два нови двигателя

3-литровият дизелов и бензинов мотор имат мощност съответно 231 и 340 коня

Audi реши да разшири гамата двигатели за премиум всъдехода Q8 за европейския пазар. Досега автомобилът се предлагаше само с един дизелов мотор 50 TDI - 3,0-литров V6 с турбокомпресор, развиващ мощност от 286 к.с и 600 Нм въртящ момент, който ускорява автомобила от място до 100 км/ч за 6.3 секунди и развива максимална скорост от 245 км/ч.

Сега компанията реши да оборудва всъдехода с по-малко мощния вариант на досегашния 3-литров дизелов двигател. 45 TDI осигурява мощност от 231 коня и 500 Нм въртящ момент, достъпен между 1750 и 3250 об/мин. С този двигател Q8 ускорява до 100 км/ч за 7,1 сек, а максималната му скорост е 233 км/ч.

Освен това автомобилът ще се предлага и 3,0-литров бензинов V6 двигател 55 TFSI с турбокомпресор, развиващ 340 к.с. и 500 Нм, налични в диапазона 1370-4500 об/мин. С този мотор всъдеходът ускорява до 100 км/ч за 5,9 сек, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Базовата цена на Audi Q8 55 TFSI в Германия е 76 300 евро, а Q8 45 TDI започва от 73 300 евро.

Всички двигатели в Audi Q8 работят в съчетание с 8-степенна автоматична скоростна кутия и със системата Mild-Hybrid, която в реални условия, според производителя, намалява разхода на гориво с до 0,7 л/100 км. В основата на тази система са литиево-йонна акумулаторна батерия и ремъчен стартер-генератор (RSG), които обезпечават работата на 48-волтовата бордна мрежа на всъдехода.

Снимки: Audi

fallback
  • #6
    М ( преди 5 години )
    Май всички са много отворени на хибридна тематика. Никой не говори за Ауди хибрид. Просто са измислили нещо елементарно за да произвежда ток за бордовата система, като е на 48 волта, вместо 12...
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Под статия за аЛуди е съвсем нормално да се коментира истинската премиум марка Лексус!Все пак аЛуди, а да станат малко по-добри е нужно да гледат от най-добрите. Гледам, че и феновете на селската марка са го разбрали...
  • #4
    Радев ( преди 5 години )
    Lexus с мека возия не съм срещал, колега. Дори и флагманския LS от предишното поколение возеше дървено за автомобил от толкова висiок клас. Тежък, муден, капризен автоматик...А парите като за S-сlass.
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Къф е тоя Mild-Hybrid ве ***?!Хората от десетилетия правят и продават милиони пълни хибриди, а вие през 2019-та правите нещо на което обещавате икономия до 0,7/100. Тук ключовото е "до". Тоест това е максималната икономия, но като ви знам лъжите може и да е 0,1-0,2 което е до 0,7. Нали така. Пълни мошеници сте. Не зная колко трябва да е зле човек, че да си вземе нещо от скапаната ви продукция.
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Хахаха милд-хибрид...Пак някаква далаверка са измислили. Продават ти уж хибрид с някаква смешна икономия, която не е много сигурна на завишена цена и с потенциала да станеш още по-редовен клиент на и без това препълнените им сервизи. Честито но печелившите!
  • #1
    none ( преди 5 години )
    Много ще му се зарадват сервизите на Mild-Hybrid-а ...
fallback
Последни