fallback

10-те най-вбесяващи тенденции при новите коли

От пиано лака и фалшивите ауспуси до турбините и SUV-лудостта

Техническият напредък е нещо чудесно и, ако се вярва на нашумелия историк Ювал Ноа Харари, е и единственият начин човечеството да поддържа сегашния си разгулен начин на живот. Но далеч не всичките му прояви, особено в автомобилния сектор, ни изглеждат смислени и необходими. Постарахме се да подберем десетте най-досадни и безумни тенденции при съвременните коли.

10-те най-дразнещи тенденции при новите коли (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #33
    до Muro ( преди 4 години )
    Сивика по-скоро е илюстрация към това - "В същата графа бихме записали фалшивите ауспуси и въздухозаборници, с които вече се кичат какви ли не модели". Само като видиш двете черни пластмаски отляво и дясно, и ти става ясно
  • #32
    muro04 ( преди 4 години )
    Не мога да се сдържа. 7 е "Фалшив звук от мотора", а на снимката е Honda Civic. Преди 30 години тази кола ме впечатли именно с това, че потегли от кръстовището, без аз като пешеходец да чуя никакъв звук, нито да видя някакъв пушек от ауспуха.
  • #31
    Димитър ( преди 4 години )
    Отчайващо бавното USB 2.0, шефе, ти какво правиш с USB-то на колата си, замунда ли хостваш, или може би връзваш външна видео карта да играеш Crysis 3? Хайде стига глупости, за свирене на песни ти трябват много по-малко от възможните над 400 Mb/s на USB 2.0. А турбини на трицилиндровите двигатели се слагат, защото тия двигателчета иначе няма и 80 коня да имат. Проблема не е в турбините, а в малките, натегнати до последно двигатели. No replacement for displacement са казали хората.
  • #30
    Васил Иванов ( преди 4 години )
    Това беше най-*** и глупашко изказване от някой ***, защо е нужно да си изказвате *** мнение в статия!А най-*** ви изказване беше за големите джанти. Хора, ви полудяхте ли?(Та кой не харесва големи джанти)?
  • #29
    анонимен ( преди 5 години )
    Това е отлична статия. Автомобилната индустрия отдавна е тръгнала в грешна посока. И тази статия показва доста от безсмислено вложените пари. Поздравления, аутомедия!
  • #28
    И да и не ( преди 5 години )
    По-големия диаметър гума ли има по-голяма контактна повърхност с пътя или по-малкия,проста геометрия!Само малката височина на гумата пречи на комфорта не диаметъра,купувайте си ги разумно !Спирачния път бил по-висок на СУВ,ами не при всички,само на тези дето предните дискове са малък диаметър!За съжаление тук се дават кинти, но се ъпгрейдва до по-големи дискове и спирачни апарати и готово,спира н по-зле от автомобил с същите!
  • #27
    И да и не ( преди 5 години )
    СУВ-само разхода не ми харесва,падна сняг,и предимствата проличаха,по-тежка стабилна,модерно неперманентно 4х4 ,задуржаш на едни обороти и оставяш електрониката да си свърши работата,измъквал съм се винаги,досега не съм оставал(верно -Конти Уинтър Спорт също помагат).Наближаваш кръстовище,паркирали така че имаш глокец видимост,опа,седиш височко и виждаш,виждаш,не мрънкайте!Ще паркираме,бордюра висок-няма проблеми,врата се отваря без да я осуркаш отдолу!
  • #26
    анонимен ( преди 5 години )
    Умник съм и си карам ван-а през дупките. Вози добре, над 100 хил. км не съм пипал окачване, влиза във всички паркинзи и събирам повече хора и багаж от СУВ. Харчи малко. За черно не става - не съм ловец.
  • #25
    анонимен ( преди 5 години )
    Умници айде карайте ванове и коли през дупките.къде живеете. И нещо още важно-на SUV гумите са с по-висок товарен индекс.И не на последно място влизането в подземни паркинзи с по-голям наклон е невазможно с кола с малък клиренс.айде чао
  • #24
    анонимен ( преди 5 години )
    Напълно съм съгласен и с десетте. Пълни простотии...Особено *** са тези дисплеи,закачени някъде по таблото, без козирки...Отврат
fallback
Последни