Фейслифтът на Audi Q7 беше заловен по време на зимните тестове на най-големият SUV на марката, като освежаването в средата на жизнения цикъл на модел ще донесе и технологии от новия Q8.
Дизайнът на екстериора няма да се промени особено. Предната броня е копие на тази на Q8, промени има по радиаторната решетка, а благодарение на новата задна броня ауспуховите тръби вече са скрити под купето. LED фаровете и стоповете също са заети от Q8.
Двата най-големи SUV модели на Audi – Q7 и Q8 са изградени върху една и съща платформа – MLB Evo, така че споделянето на цели компоненти и системи ще продължи и занапред.
Гамата двигатели на Q7 ще се простира от 2-литров 4-цилиндров бензинов мотор през 3-литров шестак до 3-литров турбодизел, който е и най-популярният избор на повечето пазари, където присъства моделът. На върха на гамата ще е моторът за RS Q7 – 4-литров V8 турбодизел с две турбини и мощност 436 конски сили и впечатляващите 900 Nm максимален въртящ момент.