IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Avus измъкна от Audi TT RS повече динамика от Ferrari 612 Scaglietti

Тунинговото ателие Avus Performance представи своята програма за доработка на купето Audi TT RS.

Avus измъкна от Audi TT RS повече динамика от Ferrari 612 Scaglietti
Промените включват доработка на двигателя и модернизация на изпускателната система. В специално изявление за пресата, от Avus Performance казват, че тяхната версия на Audi TT RS ускорява от място до 100 км/час за 3.8 секунди. Това е с цели 8 десети от секундата по-бързо от стандартната версия. 



Нещо повече, динамиката на автомобила създаден от немското тунингово ателие сега е по-добра дори от тази на суперавтомобилите Ferrari F430 и 612 Scaglietti, които са с осемцилиндрови двигатели и мощност съответно 490 и 540 к.с. 

Промените направени от експертите на Avus на Audi TT RS включват монтирането на нова турбина и нова изпускателна система. Електронният блок за управление на двигателя (ECU) също е програмиран наново. Това е позволило мощността на двигателя с обем 2.5 литра и пет цилиндъра да достигне 460 к.с. или със 120 повече от стандартната версия. 



Доста по-високи стойности показва и максималният въртящ момент на тунинговата версия – 639 Nm (450 Nm при стандартната версия). Максималната скорост на колата е 312 км/час. 

Освен промените по двигателя и изпускателната система, ателието предлага и монтирането на нови регулируеми амортисьори, нови лети джанти с размер 20 цола от Sportec с гуми Hankook S1 Evo, с размер 255/30, а също така оцветяване на автомобила в матов черен цвят. 

В интериора се виждат седалки Recaro и алуминиеви педали. 



Цената на цялостната преработка не се съобщава, но пребоядисването на Audi TT RS струва 1999 евро, новите регулируеми амортисьори 1299 евро, а летите джанти 6400 евро.
0 от 500