IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Avus измъкна от Audi TT RS повече динамика от Ferrari 612 Scaglietti

Тунинговото ателие Avus Performance представи своята програма за доработка на купето Audi TT RS.

Avus измъкна от Audi TT RS повече динамика от Ferrari 612 Scaglietti
Промените включват доработка на двигателя и модернизация на изпускателната система. В специално изявление за пресата, от Avus Performance казват, че тяхната версия на Audi TT RS ускорява от място до 100 км/час за 3.8 секунди. Това е с цели 8 десети от секундата по-бързо от стандартната версия. 



Нещо повече, динамиката на автомобила създаден от немското тунингово ателие сега е по-добра дори от тази на суперавтомобилите Ferrari F430 и 612 Scaglietti, които са с осемцилиндрови двигатели и мощност съответно 490 и 540 к.с. 

Промените направени от експертите на Avus на Audi TT RS включват монтирането на нова турбина и нова изпускателна система. Електронният блок за управление на двигателя (ECU) също е програмиран наново. Това е позволило мощността на двигателя с обем 2.5 литра и пет цилиндъра да достигне 460 к.с. или със 120 повече от стандартната версия. 



Доста по-високи стойности показва и максималният въртящ момент на тунинговата версия – 639 Nm (450 Nm при стандартната версия). Максималната скорост на колата е 312 км/час. 

Освен промените по двигателя и изпускателната система, ателието предлага и монтирането на нови регулируеми амортисьори, нови лети джанти с размер 20 цола от Sportec с гуми Hankook S1 Evo, с размер 255/30, а също така оцветяване на автомобила в матов черен цвят. 

В интериора се виждат седалки Recaro и алуминиеви педали. 



Цената на цялостната преработка не се съобщава, но пребоядисването на Audi TT RS струва 1999 евро, новите регулируеми амортисьори 1299 евро, а летите джанти 6400 евро.
0 от 500
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    mm da ti kaja bmw imat mn po golemi i ka4estveni dvigateli no audito imat mn po ka4estveno ukaa4vane bmw naposledak slagat biturbo dvigateli ili kompresori koito pozvoqlvat da vlizat v kreti4ni oboroti bez prekasva4 do maxsimalniq broi oboriti....dokato audito pravqt luksozni koli otkolkoto bmw bavarcite sa tragnal ida pravqt edva li ne kato selqnite vijte me kalko konq imam pod kapaka a ne gledat individualnoto udobstvo ;)
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    АВДИ ( преди 15 години )
    БМФ-ие лумпено ,любимата ти марка може да направи само една с**ка на Ауди!!!Тези данни да не си ги сънувал снощи или мечтата ти БМФ-ие да направят по- бърз автомобил от Ауди е толкова голяма ,че вече мозъчето ти започна да бълва глупости!
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    JTD ( преди 15 години )
    съгласен! да не забравяме все пак че скаглиетито е 4 местно , почти 5м дълго и 1900кг. хахаха защо не го сравняват с 599 или 430 скудерия.... можеби защото няма никаква база за сравнение :D:D:D:D
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BMW M3 CSL ( преди 15 години )
    BMW M3 Csl 3.2 6cil. redovi atmosferen motor pravi sprinta ot 0-100km/h za 4,6 ;) vijda se koi kogo dogonva nali ;) nqma smisyl ot bezpo4veni sporove vinagi AUDI dogonwa BMW i Mercedes ;) vsi4ko drugo e ***
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    къде ги видя тези 4.6 секунди на М3 няма постижение под 4.9 на М3
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    niki ( преди 15 години )
    omg parvo 612 s v12 i ima max speed 330+ i tezi dve koli ne sa za sravnenie. BMW M3 pravi 4.6 s avtomatica sst
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бартер де Слива ( преди 15 години )
    Не сравнявайте *** с Ферари!
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    pi4 ne6to ti hlopa dyskata trqbva da izleze6 ot sektata V.A.G.-ina i si otvorete o4i4kite ;) az za klipa ako neznaete fitmata HPF prawi nai muskolestiq tuning na BMW i imat dosta po mo6ni M3 ot 1000hp. ;) koito sa napraweni ne za pista za za 6oseino karane ;)
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Компексарче прати ми майка си да ми излъска бастуна ! И не ми пиши на турски , не го разбирам тоя *** диалект. И не е нужно да съм карал всички коли ,просто мога да прочета характеристиките. А това TTRS оригинално с 340к.с. ускорява от 0-100км. за 4,5 сек. Нито един модел на БМВ заводските М-серии ,откакто съществуват във всичките си модификации няма такова ускорение. Като добавим и стабилноста на Quattro ,трябва да ти кажа ,че просто няма база за сравнение. Ама тряя мозък да го осъзнае.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    PepeR32 ( преди 15 години )
    Да наистиан 612 е 12 цилиндъра, авторите са яко зле, *** и прошляците!