Нещо повече, динамиката на автомобила създаден от немското тунингово ателие сега е по-добра дори от тази на суперавтомобилите Ferrari F430 и 612 Scaglietti, които са с осемцилиндрови двигатели и мощност съответно 490 и 540 к.с.
Промените направени от експертите на Avus на Audi TT RS включват монтирането на нова турбина и нова изпускателна система. Електронният блок за управление на двигателя (ECU) също е програмиран наново. Това е позволило мощността на двигателя с обем 2.5 литра и пет цилиндъра да достигне 460 к.с. или със 120 повече от стандартната версия.
Доста по-високи стойности показва и максималният въртящ момент на тунинговата версия – 639 Nm (450 Nm при стандартната версия). Максималната скорост на колата е 312 км/час.
Освен промените по двигателя и изпускателната система, ателието предлага и монтирането на нови регулируеми амортисьори, нови лети джанти с размер 20 цола от Sportec с гуми Hankook S1 Evo, с размер 255/30, а също така оцветяване на автомобила в матов черен цвят.
В интериора се виждат седалки Recaro и алуминиеви педали.
Цената на цялостната преработка не се съобщава, но пребоядисването на Audi TT RS струва 1999 евро, новите регулируеми амортисьори 1299 евро, а летите джанти 6400 евро.