IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

RS35 Biturbo се изравни с М3 по мощност

Днешното поколение на BMW M3 е всепризнатия крал в своя клас.

RS35 Biturbo се изравни с М3 по мощност
С динамични показатели като спринт от място до 100 км/час за 4.6 секунди и мощност 420 к.с, той няма съперник. Сега обаче „кралят” е застигнат от свой събрат - версията RS35 Biturbo на BMW3, изработена от тунерите от RDSport.

След като BMW започна да монтира турбодвигатели и при Серия-3, тя става все по-привлекателна за различни тунери, защото турбоагрегатите са доста по-благодатни за доработка в сравнение с атмосферните двигатели.
Така от RDSport са се заели с купето BMW 335i. Серийно то се произвежда с мощност  225 kW (306 к.с.) и максимален въртящ момент  400 Nm. Този двигател е привлекателен за още доста тунери, предлагащи да „измъкнат” от него още и още конски сили.  

RDSport (или Racing Dynamics Sport) обаче е постигнал най-доброто от него. Преработили са двете турбини, променили са електронното управление, монтирали са по-голям интеркулер и са сменили цялата изпускателна система. Резултатът е впечатляващ. От RDSport казват, че мощността е повишена до 309 kW (420 к.с.) или точно колкото предлага и четирилитровия V8 при М3 от най-ново поколение.  Максималният въртящ момент обаче е 548 Nm, докато при М3 е „само” 400 Nm.
В интериора на доработката виждаме нови педали, лост за скоростите и ръчната спирачка от алуминий. Волана е с логото на тунерите. 
Екстериора е с нова предна карбонова броня с по-големи отвори за въздух. Нови са праговете и четирите накрайници на ауспуха. На покрива се е появил нов спойлер. Окачването е преработено изцяло и приближава RS35 Biturbo към пътя с 25 мм. отпред и 20 мм отзад. Джантите са с размер 20 цола RD2 Monoblock, гумите са  Pirelli P Zero Nero.
Интересно е какви ще бъдат динамичните показатели на този автомобил и дали той може да покаже нещо по-добро от М3?
0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    qwerty ( преди 15 години )
    ха ха Я пак? Доказания *** се обади.. Сополанко къде се покри бе ? Баща ти миризливия бакшиш още ли бута Тикото ,което се стягаше да караш и ти? Или още буташ трудовашката количка с лепитка BMW? Та за бавния ти мозък само ще кажа ,че редакторите са си поправили грешката за което Браво! Медията показа обективност. А ти продължавай с легендите само не знам А4 с 420 коня излязъл 3 години преди М3 как са го постигнали? При уникалноста на БМВ които бяха с по 350 коня когато 420 RS4 ги унижаваше
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    кубатура 6200 сравнява с 4000- ***
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixd be ( преди 15 години )
    Абе главчо чети кво са написали че ме дразниш с тъпотиите си. Я виж C63 AMG колко коня е и виж М3. Те казват че за тази мощност,този двигател-няма коншнуренция. Тука се напълни със селски парчета дето само нареждат.
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    qwerty ( преди 15 години )
    Много странна работа !! г-да журналисти от Ауто-медия моля ви отворете офицялната страница на БМВ в Мюнхен и прочетете по-добре характиристиките ,че сте написали много голяма лъжа! Първо спринта от 0-100км. (поне според БМВ)е 4,7 сек. И не само ,че не е недостежимо ами AMG при C-класата направо лети пред М3, дори вече старото RS4 е със същите характеристики но над 100км. леко изостава пред новото М3! Но това е заради Quattro системата, която пък дава по-голяма сигурност при дажд и сняг.