Немските тунери отново стигат до високи, макар този път и не екстремни стойности, като повишават мощността на двигателя V8 с обем 6.2 литра до 530 к.с., което е със 73 к.с. (54kW) над стандартния модел. Максималната скорост на Brabus В63 S e 315 км/час, а ускорението от място до 100 км/час е за 4.1 секунди или с 0.4 секунди по-бързо от стандартната версия. Ускорението до 200 км/час е за 13.1 секунди или с 1.4 секунди по-бързо от стандартния C63 AMG.
Във външния вид правят впечатление новите джанти с размер 19 цола и нископрофилни гуми. Дисковете на предните спирачки имат диаметър от 380 мм, а на задните 360 мм. Промените в мощността на двигателя са постигнати чрез промени в настройката на електронното управление на двигателя (ECU) и чрез замяната на стандартните каталитични кнвертори с фирмени.
Освен повишената със 73 к.с. мощност е повишен и максималният въртящ момент, който след доработката на Brabus достига 650Nm, или с 50 Nm повече от стандартната версия. Трябва да се каже обаче, че тунерите от RENNtech са постигнали повече при тяхната доработка на С63 AMG. Конете са 548 к.с. (408kW) а максималният въртящ момент 750Nm.
В интериора Brabus също е внесъл някои промени. Те се правят индивидуално във фирмата съобразно заявката на всеки клиент.