А трябва да се каже и това, че реномираните американски тунери от HKS са свършили добра работа. Интересно е, че от HKS не са взели за доработка версията с по-силния двигател с обем 3.8 литра и мощност 300 к.с., а този с обем 2.0 литра и мощност 212 к.с. Той предлага повече възможности за доработка и ценово е по-достъпен.
Първата промяна която са направили е да заменят турбината на двигателя със собствен комплект. След това са препрограмирали електронното управление на агрегата (ECU) и са заменили цялата изпускателна система. Преработено е и окачването, което е станало значително по-твърдо. Каросерията също е променена значително с нов аеродинамичен пакет.
Целта на Hyunda е ясна – с ценово достъпна тунингова версия да превърне купето на Genesis в популярен спортен модел сред американските тунери и да конкурира популярните доработки на Nissan и Honda в САЩ. Целта е трудна, но не и нереална.