След доработката максималната мощност е повишена с 10 к.с. и достига 214 к.с. (157 kW). Променен е и максималният въртящ момент, като при D3 на Alpina достига 449 Nm вместо 400 както е при серийната версия.
Главната цел на тези промени не е била мощността, нито високите скорости. Тунерите са решили да получат по-малък среден разход на гориво и по-ниски вредни емисии. Alpina D3 Bi-Turbo Coupé има според производителя комбиниран разход от 5.4 литра нафта на 100 км и вредни емисии от CO2 143 г/км.
Преработената тройка не се излага и при динамичните показатели, като ускорява от място до 100 км/час за 6.9 секунди и има максимална скорост от 245 км/час.
Все пак Alpina си остава спортен тунер и това е показано от версията B3 Bi-Turbo, която е създадена на базата на бензиновата „тройка” 335 i. При нея максималната мощност е повишена до 360 коня.