Най-новите изследвания на ADAC показват, че финансовите предимства на дизеловите автомобили стават все по-малки. За основа на таблицата е послужила базата данни за цените на автомобилите, като се взима под внимание период от 4 години и се изчислява обезценката на автомобила, разходите за смяна на масло и посещенията в сервиз, както и смяната на гуми. Дългосрочно за база са послужили цени на дизела 1.3 евро/л и на бензина 1.4 евро/л. Тази таблица няма никаква стойност за България, тъй като ние сме една от малкото страни, в които дизелът е по-скъп от бензина!
Появилият се през 1994 година Speed Triple е най-популярният модел на Triumph. В по-новите модели моторът има по-наперен и агресивен външен вид, но като цяло фабричните промени по модела в течение на годините са по британски семпли.
Клиент от Русия обаче иска неговият Speed Triple модел 2011 година да бъде "неузнаваем" и възлага задачата на българите от Vilner.
Работният процес започва със скици и 3D модел. С добавяне на нови детайли външният вид става по-масивен и аеродинамичен. Двата предни фара се заместват с един, за който се изработват стойка и кутия. Огледалата са сменени и са продължение на кормилото.
Добавените странични детайли коренно променят силуета на мотора. Те са свързани в долната си част с още един детайл. Тази оптична иновация и специфичната форма на допълненията напомнят излъчването на кучетата от породата английски булдог, от където идва и името на бутиковия мотор - BULLDOG.
За по-атлетично тяло е преработена и стойката за номера. В допълнителни детайли се вграждат и мигачите. Булдогът получава и нови Racing джанти OZ. Ауспусите са боядисани в черно.