Вече е ясно, че спортното купе на Subaru (както и това на Toyota) няма да бъде оборудвано с турбо двигател, дори във върховата версия STi. "Оставяме турбото за други модели като WRX STI. Същото важи и за системата 4X4", заяви преди няколко дни маркетинг-мениджърът на Subaru Атоши Атаке.
Тези обаче, които държат да имат двигател с принудително пълнене, ще го получат. Една от първите такива възможности идва от тунерите Tunehouse. Те вече разработват своя тунинг пакет за Subaru BRZ, който ще може да бъде поставян и Toyota GT 86.
Вместо да оптимизират 2.0-литровия боксер двигател, специалистите от Tunehouse поставят напълно нов агрегат. Той е производство на Cosworth и има обем от 2.6 литра. Разполага с турбо система HKS, огромен интеркулер и електронно управление EcuTek, като генерира 335 к.с.
Доработеното спортно купе ще бъде оборудвано и със спортно окачване от KW, диференциал с ограничено приплъзване, по-мощна спирачна система от Cosworth и 18-инчови джанти Advan, обути с гуми Federal RSR.