IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW X3 от AC Schnitzer

Силова и оптична доработка + интересно краш-тест видео.

BMW X3 от AC Schnitzer

Второ поколение на BMW X3 премина през ателието на тунерите от AC Schnitzer, които по обичай са се заели с оптиката, двигателите, окачването и интериора на баварското возило.

Всички снимки

Отвън доработеният от AC Schnitzer автомобил е получил аеродинамичен пакет, включващ преден лип спойлер, стилен заден спойлер, задна броня, покрита със защитно фолио, както и избор от джанти с размер - 18, 19, 20 или 22 инча.

Налични са също така спортна изпускателна система с хромирани накрайници и ново окачване, даващо на колата "идеално съчетание между спортно поведение и комфорт".

В интериора могат да бъдат интегрирани редица елементи, като алуминиеви педали, кожен скоростен лост с LED подсветка, спортен волан и много други.

Силовата част на доработката за сега включва единствено 2.0-литровия дизелов агрегат на X3 xDrive20d, който е настроен да доставя 218 к.с., вместо стандартните 184 к.с.

Скоро тунерите ще представят силов пакет за xDrive30d и бензиновите двигатели на баварския кросоувър. Настоящата оптична доработка, заедно с новата изпускателна система се предлагат за всички модели на BMW X3.

Тъй като увеличената мощност може да доведе до нежелан инцидент, AC Schnitzer показва на видео как предната част на BMW X3 устоява на лек удар.

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "за пешеходците ок", за фара си направи каско
  • #7
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ами пич да инересува ме фара защото заради тази деформаця той го отнесе понеже премина през него кинетичната енергя от удара за безопастност на пешеходците ок но 3400лв за фар след удар в някое куче примерно ми се струва малко кофти а цената на една броня е не повече от 1200лв. а на BMW E36 има буфери в бронята които поемат удра и не се чупят фаровете повървай ми с около 30км. ме удари Ауди ТТ засилено назад и смених само буфер ;) от моргата естественно за 20кинта без да правя цяла предница!
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    За полиера ( преди 13 години )
    Съща така този полимер прави деформационната зона по-голяма и пази и хората при по-малка скорост !!! Как може да го сравнявате с ширпотребата на VAG ?? Ами , че те и Рено правят пластмасови детайли от 15 години ама , като се удари и се чупи на едни парчета остри дето могат да ти отрежат някой крайник ! Ама много е важно да се каже нещо от някой анонимен оли !
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До анонимен под мен ( преди 13 години )
    Аве как може да си толкова куха лейка ве ? Да не мислиш , че това е пластмаса , като на Шкода или като някоя китайска детска играчка ? Какви *** се раждат тука не знам ?!?!? Това е специален полимер , а не пластмаса и е по-лек и по-здрав от желязото !!! Отделно е и по-еластичен ! Да не говорим , че не гние, раждясва и тн !!! Оня пък другия на фара му се не знам си какво ?!?! Ами може би е по-добре да правиш цяла предница вместо един фар? Направо не мога да повярвам колко смотани хора има!
  • #4
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И какво ни показват, колко е пластична пластмасата в автомобилите им ли?Ха, ами супер, само дето ... пластмаса...При удара, когато камерата снима отстрани калника се вижда как предния капак и калника наподобяват формите на толумбичка!Е не мерси, ако ще трябва да избирам между пластмасово БМВ или ШКОДА, бих взел шкодата, не за друго, ами поне цената на шкодата е 1/5 от цената на бмв-то ... айде лек ден
  • #3
    0 rate up comment 2 rate down comment
    гого ( преди 13 години )
    На сайта за суперавтомобили ***.carsnotice.blogspot.comтази новина излезе още вчера, там новините излизат преди всички :)
  • #2
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    никога не съм разбирал смисъла от изкуствено понижаване на окачването при СУВ. получава сеедно ненужно тежко комби, което пак е по-нестабилно от леката кола без да има основното предимство на СУВ-а, а именно висок клиренс.
  • #1
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Бронята добре но на фара му се майката на 100%