
Да споменем новата форма на броните, нови дневни светлини, фарове с различна форма, променен капак на двигателя, по-големи външни огледала с интегрирани мигачи и променени задни светлини.

Доста по-съществени в сравнение с промените по каросерията, са промените в техническата част. Моделът вече ще се предлага и с новия двигател V8 с обем 4.6 литра и система за директно впръскване на горивото. Този агрегат ще предлага максимална мощност от 429 к.с. и максимален въртящ момент от 699 Nm. Това е с 46 к.с. и със 170 Nm повече от възможностите на стария атмосферен двигател V8 с обем 5.5 литра, който новият двигател ще замени при CL500.

Динамиката на луксозното купе с новия агрегат става още по-добра – от място до 100 км/час ускорява за 4.9 секунди, което е с 0.5 секунди по-бързо в сравнение със стария двигател.
Новият V8 с обем 4.6 литра ще ке комбинира с преминалата също през модернизация автоматична скоростна кутия със седем степени, комбинирана със системата stop-start и със системата за регенериране на използваната от спирачките енергия.

Въпреки по-високата мощност и по-добрата динамика, новият CL500 ще бъде по-икономичен, като ще има среден разход от около 12 литра на 100 км и вредни емисии СО2 от 224 г/км (с 24 г/км по-малко от стария). Mercedes ще предложи и версия с предаване 4х4 на модернизирания автомобил.

По-силната версия на CL600 ще може да се поръчва също, а след нея ще се появи и „горещият” CL63 AMG, който ще бъде с двигател V8 и мощност 536 к.с. AMG ще бъде с трансмисия със седем степени.
И след модернизацията, флагман на модела ще бъде CL65. Отново с двигателя V12 би-турбо с обем 6.0 литра, както досегашния вариант, с мощност 603 к.с. и максимален въртящ момент 998 Nm.

След модернизацията интериорът на модела е станал още по-луксозен, стилен и изработен от качествени материали. Има нови цветови комбинации, многофункционален волан, скрито осветление.

Сред високотехнологичните системи при обновения CL ще видим Active Lane Keeping Assist, система предупреждаваща водача при непреднамерено напескане на лентата за движение, като при нужда може и да се намеси и да използва спирачната система.

Първоначално от Mercedes обмисляха възможност да нарекат преминалия през фейслифт CL, „S-class Coupé, за да бъдат в тон с вече пуснатото на пазара през 2009 E-class Coupé. Сега обаче става ясно, че промяната няма да бъде направена преди да се появи изцяло нов модел на луксозното купе, който засега е известен във фирмата като C217 и ще бъде на пазара през 2013 г.


8