IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford Eвропа – не намалявайте цените!

Шефът на Ford Europe, Джон Флеминг (John Fleming), обвини конкурентите си в Европа, че намаляват прекалено цените на новите коли на пазара в Европа.

Ford Eвропа – не намалявайте цените!
Според него практиката да се понижават цените за да не спадат продажбите и грешна. В Европа продажбите падат, след като правителствата на страните най-големи пазари за нови автомобили, прекратиха програмите за стимулиране на продажбите. 



Флеминг заявява пред изданието Automotive News, че стратегията на съперниците на Ford е само краткосрочно и временно решение „което обезценява марките и помага за отслабване на целия отрасъл в дългосрочен план”. 

Наскоро в публикация на изданието Autohaus PulsSchlag се съобщава, че през май автомобилните марки предлагат на пазара в Европа средно намаление на цените си с 10.9%. Основни производители, като Fiat, Opel и Ford не са способни да повторят силните резултати от миналата година, защото програмите за стимулиране на покупките на нови автомобили в Германия, Великобритания, Италия и редица други страни, бяха прекратени. 

Според Флеминг големият проблем на производителите в Европа е „хронично високият капацитет за производство”. Според специалистите в бранша, в момента автомобилните производители на Стария континент разполагат с излишни производствени мощности от 35%.  
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Марките за който говориш са бутикови тяхните модели са базирани на платформи и агрегати от големите производители:)))Така че те не са нищо повече от ателиета за ХодРод..:))Ааа аз говорх за големите играчи от автоиндустриата..:))
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    имам предвид Pagani,TVR,Caterham,Morgan,Ariel atom,Veritas,Wiesmann,Noble....и още едина дузина други за които ТИ сополанко дори не си и чувал за това изпии си млякото и си лени да поспиш
  • #11
    0 rate up comment 3 rate down comment
    IS 220d ( преди 15 години )
    АКО ИМАШ ПРЕДВИД МЪРШИТЕ ОТ VAG,СИ В ГОЛЯМА ГРЕШКА." ....под крилото на някой голям концерн"... много списания четеш,сополанко!Фолксваген и грозните им клонинги са затънали в *** до уши!
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    искам да кажа че на всяко правило си има изключение има автомобилни марки които произвеждат има няма 100 броя на годинане са под крилото на някой голям концерн но въпреки това са на печалба
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Прав си като цяло. В днешния автомобилен свят трябва да си голям или поне да се кооперираш. За да имаш добра платформа за даден модел (масов), годишният и тираж трябва да е не по-малко от 1 милион. Това е по силите на едва няколко марки. С това съм съгласен, но тезата ми за свръхпроизводството и липсата на гъвкавост също е вярна. Също, няма как да изчерпим тая тема в няколкостотин символа.
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Ами не е точно така :)освен производственните разходи автомобилните компании имат огромни разходи за разработки после реклами и маркетинг аднминистративни разходи и въобще за да се движи цялата тази машина и на всичко отгоре да печели триаба да има много реализирани продажби защотото едно е да продадеш 1 автомобил и да имаш 30хилади печалба друго е да продадесш 10 автомобила и да имаш 10хилади печалба на автомобил. Колко години триабва да прдавасш този скъп модел за да достигниш необходимата бройка за да си избиеш парите за разработки, производственни разходи и и за да събереш пари за нови разработки и технологии. Какво ще прави в това време екипът ти за разработки от каде ще вземеш пари за да плащаш на него и администрациата при положение че колкото по дълго на пазара е даден модел толкова по неконкурентоспособен става поради остариаване на технологиата му и въобще нещата са доста навързани когато става въпрос за индустриално производство :) просто няма как да си в гояамата индустрия и да произвездаяш бутикови продукти :))И както споменаха именно хенри форд е превърнал автомобилостроенето от знаятчйство в гигантска индустрия кадето важи закона за да се развиваш и растеш трябва да продаваш колкото може повече от другите :))) Ето защо Мерцедес се обединяава с Рено,Ролс е под шапката на БМВ,Ферари од шапката на Фиат....правенето на автомобили е скъпо удоволствие затова просто трябва да си много голяам за да печелиш от това...:)))
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    the truth ( преди 15 години )
    защото тоя дето я е писал статията толкова знае какво пише ... а и то не какви да е e46
  • #6
    15 rate up comment 5 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Продажбите падат и всички са залитнали да пълнят неизползваните капацитети, давайки все по-големи отстъпки, т.к. неработещите мощности трупат огромни загуби.Прекомерният капацитет е проклятието на тази индустрия от десетилетия и е донесла не един и два фалита. Вместо да намаляват капацитетите с намаляване на търсенето, производителите дават все по-големи отстъпки, докато не го докарат до просешка тояга (буквално) и молят правителствата за милостиня.Който е наясно знае, че Флеминг е прав.
  • #5
    16 rate up comment 4 rate down comment
    ravn ( преди 15 години )
    Защо в статия за Форд е сложена снимка с БМВ-та е46???
  • #4
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Джон Флеминг по-добре да си припомни как Хенри Форд е създал компанията и с какво е пробил на пазара.