
Флеминг заявява пред изданието Automotive News, че стратегията на съперниците на Ford е само краткосрочно и временно решение „което обезценява марките и помага за отслабване на целия отрасъл в дългосрочен план”.
Наскоро в публикация на изданието Autohaus PulsSchlag се съобщава, че през май автомобилните марки предлагат на пазара в Европа средно намаление на цените си с 10.9%. Основни производители, като Fiat, Opel и Ford не са способни да повторят силните резултати от миналата година, защото програмите за стимулиране на покупките на нови автомобили в Германия, Великобритания, Италия и редица други страни, бяха прекратени.
Според Флеминг големият проблем на производителите в Европа е „хронично високият капацитет за производство”. Според специалистите в бранша, в момента автомобилните производители на Стария континент разполагат с излишни производствени мощности от 35%.


0