
Колата ще бъде с хибридна система, състояща се от бензинов двигател с обем 1.5 литра и електромотор. Интересно е, че главен създател на автомобила е тест пилотът на Toyota Хирому Нарусе. (За съжаление разбираме, че след тежка злополука тест пилотът на Toyota е загинал само преди ден при катастрофа на пистата в Нюрбургринг.)
Първоначално се планираше този модел да има хибридна система с бензинов двигател V6, но успехът на Honda CR-Z в Япония накара екипът на Toyota да преосмисли концепцията си за бъдещия спортен автомобил.

Наследникът на Supra беше показан като FT-HS (Future Toyota Hybrid Sport) още през 2007 в Детройт. Очаква се новата Supra да бъде с хибриден двигател V6, както е при FT-HS. Разработката на този модел сега върви паралелно с тази на FT-86, като съвместния проект със Subaru е отложена до 2013 година.
.jpg)
Хибридните спортни модели на Toyota ще срещнат силна конкуренция на японския пазар. В Honda планират своя серия от бързи спортни модели с хибридно задвижване, Nissan и Mitsubishi вероятно ще отидат още по-напред в неконвенционалното задвижване, като ще предложат изцяло електрически спортни автомобили.
От Nissan са решили да използват за база технологията на Leaf и дизайна на концепцията Landglider за своя модел, който трябва да видим през 2014 година.
Междувременно в Mitsubishi планират да пуснат спортна кола с две врати на базата на технологията на i-MiEV още през 2012 година. По същото време култовият Lancer Evo най-вероятно ще се появи с хибридно задвижване.
Единствена Mazda от големите японски фирми засега не се включва в този процес, като новата генерация на MX-5, която трябва да бъде на пазара през 2012, ще бъде с компактна версия на новия двигател SkyG, а не с хибридна система.


5