
След модернизацията си, четирицилиндровият boxer ще помогне на Subaru да запази репутацията на STi като динамичен и бърз автомобил, като в същото време рязко подобри потреблението на гориво.
Стана ясно обаче, че с този ход в Subaru не се отказват от бензиновите турбодвигатели. Вместо това, те ще приложат прословутия „даунсайзинг”, като се появи нов по-компактен двигател, създаден на базата на 1.5 литра, познат сега от Impreza.
На фронта на хибридите обаче, засега Subaru е една стъпка след Mitsubishi. Макар да се предвижда хибридна версия и за „горещата” Impreza, това няма да се случи при следващото й поколение. Това ще стане по-късно, като радикалната стъпка за която вече съобщиха съперниците от Mitsubishi няма да отмине и Impreza STi.


6