.jpg)
Директорът по продажбите на BMW, Иън Робертсън заявява, че продажбите са се повишили с 12% в сравнение с продажбите през май 2009.
Според Робертсън този ръст се дължи на появата на новите 5-Series и 7-Series. За по-нататъшния ръст на продажбите през тази година трябва да допринесе и новият X1.
Общите продажби на всички марки влизащи в групата BMW през май 2010 са се увеличили с 11% в сравнение с продажбите през май 2009, като са достигнали 120 956 автомобила.
Продажбите на Mini са се повишили с 2.7% и през май са 18 879. В същото време Rolls-Royce повишава четири пъти своите продажби, като през май 2010 е реализирал 220 автомобила. Причината за това е появата на модела Ghost, на който се разчита да удвои продажбите на марката през 2010 в сравнение с 2009 г.
Най-голям ръст продажбите на BMW отбелязват на пазара в Китай, където през май 2010 са продадени почти 14 000 автомобила с марките на BMW и Mini. За сравнение през май 2009 на китайския пазар двете марки са реализирали общо 6 850 продажби.
През май 2010 Mercedes-Benz продава по света 101 467 автомобила, а Audi 94 962.


1