IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Alfa Romeo Giulietta: най-сигурният компактен автомобил

Пет звезди на Euro NCAP и обща оценка 87 от общо 100.

Alfa Romeo Giulietta: най-сигурният компактен автомобил
След тестовете на Euro NCAP италианското возило се награди със званието - "Най-сигурният компактен автомобил, създаван някога". Giulietta получи пет звезди и обща оценка 87 от общо 100.

Италианците имат сериозен повод за радост, имайки предвид, че придобиването на 5 звезди става все по-трудно с всяка година. През тази година схемата на оценяване се състои от четири сфери - Възрастни пътници, Деца пътници, Защита за пешеходци и Безопасност, където Giulietta получи съответно 97%, 85%, 63% и 86%. Резултат, който гарантира, че автомобилът ще получи петзвездна оценка и през 2012 година, когато тестът ще достигне максимална строгост.

За отличното представяне на колата имат заслуга и внедрените високотехнологични системи за контрол - VDC системата, която управлява ключови функции като Hill Holder, както и MSR системата, която предотвратява блокиране на колелата, когато педалът на газта е отпуснат; DST системата; Electronic Q2, която по електронен път симулира присъствието на самозаключващ се диференциал и новата система Prefill, която предупреждава спирачната система, че педалът на газта е освободен, с цел намаляване на спирачния път.

Както изглежда италинската компания се завръща в най-масовия клас със сериозен играч. Рекламите на Giulietta гласят, че това е истинска алфа, каквато е била първата Giulietta „Спортна алтернатива на ежедневната кола” - при това - "Най-сигурната".
0 от 500
  • #43
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Slavo ( преди 15 години )
    Това е великооо, якооо!!!Човече написали са ти статия, за ЕДИН автомобил, който е най-сигурният в класа си изобщо!!! А твоя милост гениално го оплюва, че предницата е с много ламарина и малко отвори.Е нали това точно прави една кола по-здрава и сигурна бе МИСЛИТЕЛЮ!Ако я направят цялата като пластмасов ЛИГЕН по-добре ли ще бъде...Ама дори и да плюеш- МИСЛИ малко бе момче!!! Къде ти е логиката?Изобщо в Бг- форумите са пълни с абсурдни и невероятно *** писания- що за хора ги пишат изобщо???
  • #42
    16 rate up comment 2 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    Значи цената на Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir 16V Turismo * 170ps33,225евро в германия.
  • #41
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    "Чудя се, как изведнъж италианците се научиха да настройват окачването на автомобилите си толкова добре?""Ауто Билд"================================Отново лъжи, лъжи и пак лъжи. Алфтие винаги са били по-добре управляеми от всякакви немски бангии, а Ауто Билд продължават с манипулациите като навремето хитлеристите в Германия, ама те нацистите знаят как да използват пропагандата, така че хем да кажат че нещо е хубав, хем да го оплюят едновременно с това.
  • #40
    7 rate up comment 0 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
  • #39
    1 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Хакерчето *** много си ми тъпо 16 минуса за 10 минути ,увлече се .Ходи да си изплакнеш тиквата с хладка вода за да се успокоиш.
  • #38
    3 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    До все още не разбралите .що за бараки са Италианските коли ето ви класация по брой счупвания и повреди на коли от 6 до 7 годишна възраст.http://video.alvolante.it/pdf/pagina3.pdf
  • #37
    24 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Да, всеки отделен индивид се различава от останалите, дори само по-това, че харесва бели, вместо червени рози. Всички други вкусове може да са еднакви, но винаги има нещо, което е различно. На мен лично тая предница ми харесва. Може би причината е в светодиодните блокове, не знам, но ми допада.
  • #36
    28 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Човек, сега ще ти цитирам точно, какво е написано. Ще наруша авторските права, но такива като теб, насочващи останалата неосведомена публика в грешна посока са много жалка картинка. А ето и какво пише в част от статията там: ...ние обаче го изпитваме при Алфа ( удоволствието), още повече, че не само двигателят ни изненада приятно. Чудя се, как изведнъж италианците се научиха да настройват окачването на автомобилите си толкова добре? Giulieta се управлява прецизно в завоите, воланът е чувствителен и почти без влияние от задвижването. Предните колела на Алфа се управляват толкова добре, че дори 1-ва серия със своето задно задвижване и по-балансирано разпределение на тежестта не успява да се възползва от предимството си. А когато включите превключвателят DNA на Dinamic, ще можете да си помагате и с *** на газтта. Още повече: позатото ни друсане на предницата на Алфа е напълно изчезнало. Вместо това Giulieta блести със спортна стегнатост, добро окачване и умела хармония. BMW си позволява по-силно изразени вертикални движения и вози по-твърдо. И в заключение: Тя е по-бърза, по-икономична, по-просторна и по-комфортна. И преди всичко:доставя удоволствие.Автор: Волфганг Кьониг.
  • #35
    22 rate up comment 1 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    Ти каква предница искаш да има алфата,цялата от евтина пластмаса ли да бъде.Това да не ти е някаква Дачия логан,пежо 308,рено меган,голф молфф
  • #34
    10 rate up comment 1 rate down comment
    ALFA166 ( преди 15 години )
    9-5 и жена ти така ми викаше снощи ,колкото повече ......толко по се кефя