IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Hyundai Coupe ще видим в Париж

Hyundai ще пусне на пазара в Европа заместника на Hyundai Coupe в началото на 2011 г.

Новото Hyundai Coupe ще видим в Париж
Премиерата на новото купе ще бъде през тази есен на автомобилния салон в Париж. Компактният автомобил със спортни характеристики и 2+2 места е бил разработен за да бъде директен конкурент на пазара на VW Scirocco, като в същото време в Европа ще струва няколко хиляди евро по-малко от немския автомобил. 



Най-новите шпионски снимки на колата се направени близо до Центъра за развойна дейност на Hyundai в град Намянг в Корея. Ако съдим по тях, новото купе изглежда малко по-късо от сегашното и като цяло запазва стила на концепцията Veloster, представена през 2007 година. 



Според източници от фирмата, наследникът на Hyundai Coupe ще има асиметрична каросерия с две врати от лявата страна и една от дясно, за да се улесни влизането на задните седалки. Ще има и версия с конвенционално изглеждащо купе. 



Вече е известно, че новото купе на Hyundai ще бъде с двигател Theta със системата за директно впръскване на горивото, обем 1.6 литра и мощност 140 к.с. Една от трансмисиите с които ще се комбинира двигателят ще има два съединителя. На малко по-късен етап ще се появи и версия на същия двигател с турбина, която ще има мощност от 200 к.с. 


0 от 500
  • #144
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    пък аз имам к*р 30 санта и ме знае половин холандия!!! кой сега разбира повече от коли а? ти наиснина си много *** *** нормално 10 години химия до това води.
  • #143
    3 rate up comment 6 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    aми щото така ще стане повярвай ми ;) 10г. със се състезавал в един силов спорт в Бургас и съм 92кг на 31г. съм половината град ме познава дето има една приказка . така че гарантирам ти че не би ми казал и 1/10 от глупостите тука защото трябва да си вземе 5-6 човека с него за да го отърват след това ;) сега разбираш ли ме ! а за Ф1 не си прав отказаха се само заради 1 нещо ниският от няколко години зрителски интерес към Ф1 нищо друго 2008г. бяха на 3-то место в общото класиране а 2007г. на 2-ро
  • #142
    5 rate up comment 4 rate down comment
    AZ ( преди 15 години )
    Истината е ,че колите се развиват на пистата, а там Форд имат традиции и са достигнали върха за кола с предно.А като се видим ще ти излекувам всички комплекси.
  • #141
    5 rate up comment 3 rate down comment
    1 ( преди 15 години )
    Абе пич, да те попитам нещо. Защо колегата трябва да се ***, като те види? Аз бих казал същото за теб, но нека не говорим празни приказки.
  • #140
    5 rate up comment 4 rate down comment
    1 ( преди 15 години )
    Отказаха се и от Формула 1, след като не успяха да направят почти нищо. В интерес на истината, имаше период, когато стисках палци за тях. Просто тая марка е много добра, но никога не е имала големи успехи на спортния подиум. Никога не бих се отказал от BMW, но не бих го сложил и като номер едно в списъка си, при покупка на нова кола.
  • #139
    7 rate up comment 5 rate down comment
    1 ( преди 15 години )
    Зле или не, това е истината, свързана с Ауто Билд. Наистина, единичката е прекрасна кола, но да отхвърляш тотално останалите конкуренти е признак на слабост. Понякога, трябва да се приемат и загубите, а точно в тоя случай, Focus RS се държи малко по-добре на пътя. Няма нищо странно в това, след като Форд е компанията, с най-много титли в световният рали шампионат. БМВ от години се мъчи да се състезава по пистите със SEAT, Shevrolet, а преди и с Alfa 156 и Mercedes. Не му се отдаваше, за жалост.
  • #138
    4 rate up comment 7 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    смисъла е в това до какви реакци може да доведе турбинирането на М3 ама това е доста над възможностите на жалкия ти мозък ...
  • #137
    4 rate up comment 7 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    хаххх много сте зле момченца ...
  • #136
    3 rate up comment 7 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    но едвали би ми го казал в лицето *** ;) ситуацията ще е следната : виждаш ме и веднага си замълчаваш понеже се комплексираш от хора като мен ;)
  • #135
    7 rate up comment 2 rate down comment
    1 ( преди 15 години )
    Факт е, че 135i дава по-слабо време на пистата от Focus RS. Въпреки задното предаване, въпреки електроните диференциали, въпреки всичката електроника, Focus RS е по-добър. Показва го и на Нюрбургринг. А Focus RS e само с механичен дифренциал на предните колела. И двата модела са с 305 к.с. , така, че и мощността няма значение. На някой му друсало с Фокус, но забравиха, как отначало писаха, че окачването му не било толкова твърдо. Забравиха и какви критики написаха срещу единичката, заради твърдата возия. Да, направиха и някакви умоппомрачителни заключения, че въпреки по-доброто време на Focus RS от BMW 135i, задното предаване било с предимство, защото Ford бил с твърдо окачване, а BMW с не толкова твърдо. Забравиха да кажат нещо и за мократа писта, където единичката със задно се изложи доста. Е, питам аз! Къде е предимството на единичката? В малко по-меката возия? Че който иска да се вози меко, ще си вземе нормален модел, а не върховият в гамата на BMW за момента 135i с 305 коня! Ако това за вас не е спортна кола, тогава какво е ?